任睇No.1
  • 26º
  • 90%
  • 2024年4月25日 星期四

【咁都得?】五個意想不到美食聯乘

品牌間聯乘合作非新鮮事,但以下五個同食物有關的Crossover,可能出乎你意料,因為一塊餅都可以炒到天價,就算俾你買到手,都未必捨得食!

零食都可以變潮物!說的是Supreme今個春夏系列聯乘Oreo推出的限量版曲奇餅,中間夾心無變都是白色,但餅塊就換上經典紅色,上面仲印有「Supreme」Logo,本來一包三塊嘅曲奇賣8美元(約62港元),家陣網上炒賣緊,最平都要200美元一塊!

另一個就是「睇得唔食得」的KFC X Crocs炸雞鞋!以炸雞筒為靈感,基本款同厚底款嘅鞋面滿布炸雞圖案,鞋底位仲有肯德基爺爺圖案,十分搞鬼!搭配附贈的兩個 Jibbitz炸雞鞋扣配飾,可以扣埋落鞋面,據稱還會發出炸雞香味,真係不得了!

香港方面,近期因Pizza Hut HK在社交網絡上Po了一張身穿外賣服職員攤在IKEA沙發的相片,引來網民熱烈討論,原來一切都是為兩個品牌首次合作的Marketing鋪排!這個新推出的全新口味瑞典肉丸薄餅,仲改名為「必勝宜家批」,辣肉腸和芝士Pizza加入IKEA招牌瑞典肉丸,仲配埋紅果子醬,味道都幾夾!

最後徐濠縈在銅鑼灣開設的HER Café,有經典Jordan圖案造型特飲同甜點;而韓國Starbucks與防彈少年團(BTS)合作推出的聯乘系列「Be the Brightest Stars」,由特飲、甜品、隨行杯到收納包,都成為近期熱門話題!


hd