任睇No.1
  • 27º
  • 83%
  • 2024年4月20日 星期六

【抗疫美食】小島郊遊食好西

近排放假都係去郊區或去離島行一轉,吸下新鮮空氣,減減壓!除了出名多小食嘅長洲之外,坪洲亦是不少人的郊遊之選,今次就同大家講下這兩個人氣離島有咩小店推介,郊遊行山之餘,都可以坐低歎下美食!

好多市區人都特意入長洲「掃街」,食下大魚蛋、芒果糯米糍,買下平安包,不過島上不只這些小食,還有間甜品店可以坐低食手工芋圓。「長洲冰室」有分室外室內座位,修風格簡約,仲有啲台灣文青Feel,至於食品方面,就主打自家製芋圓,可配搭豆腐花、涼粉、刨冰等,必試嘅有Baileys三色圓冰,酒味濃郁,面層鋪上紅豆、煙靭的三色圓和雪糕,十分足料!

坪洲方面,一定要去祺森冰室食蝦多士,開業接近五十年嘅經典舊式冰室,坐綠色長櫈度食香脆名物「蝦多士」,粉漿唔會太厚,入面仲要有粒粒鮮蝦肉,真材實料;加埋杯紅豆冰,夠晒懷舊!要留意,冰室星期六、日營業至下午4時半,想食就要早啲去喇!


hd