任睇No.1
  • 27º
  • 83%
  • 2024年4月17日 星期三

石塘咀搵食|芳姨美食 熟食中心歎乳鴿

石塘咀鄰近香港大學,加上社區自成一角,造就石塘咀熟食中心成為區內一個搵食集中地。生力軍芳姨美食進駐熟食中心不久,就以「估你唔到」殺出血路。



招牌當然要先說其乳鴿餐,單是可以在此品嚐乳鴿已夠驚喜!乳鴿以滾油不停淋上表面,令肉質不會炸至過火,皮脆肉嫰,放一點准鹽提味,味道剛好。



生炒牛肉飯聽來普通,上枱時賣相意外地吸睛,飯上面放太陽蛋,蛋汁跟炒飯混合,牛肉粒不會切得過小,吃來有咬口,配上生菜清新不油膩。



鮮茄吉列豬扒,味道上分辨到鮮茄汁是以大量番茄煮成,不似坊間的鮮茄汁那樣,現成茄汁比番茄還多。豬扒肥瘦適中,吉列豬扒保持軟綿肉質,不會炸得太乾。



濃汁牛脷燴飯似正宗西餐廳的出品,牛脷香軟,薯仔煮得非常軟滑,濃汁香味令人有衝動再添白飯!



芳姨美食


地址:石塘咀熟食中心2樓9號舖


hd