任睇No.1
  • 24º
  • 87%
  • 2024年3月28日 星期四

米珠蓮|抵食大閘蟹放題 任點任食清蒸江蘇大閘蟹

踏入秋天,是大閘蟹肥美的季節,想吃個痛快,米珠蓮首選放題,剛於九龍灣開業的「Pho星登陸越球」,由即日至11月30日推出88分鐘大閘蟹放題($353起/位),可以任點任吃指定重量的清蒸江蘇大閘蟹、蟹粉小食及越南美食等,當中的蟹粉小食有蟹粉花枝丸及蟹粉水餃等,配搭新穎有心思。至於東海飲食集團,推出特色大閘蟹套餐($398起/位),以籠仔清蒸原隻大閘蟹,配搭傳統粵式菜餚,包括新鮮即製的蟹粉小籠包、濃雞湯千層菜苗、蒜片安格斯牛柳粒、茄汁煎大花蝦、臘味飯及薑茶湯圓等,真材實料,令人捧腹而回。
  以傳統淮陽菜作招徠的十里洋場,每日將江蘇直送大閘蟹蒸熟,拆肉後起膏,爆香推煮成油色金黃的蟹粉,再製成期間限定的鮮蟹粉蝦球鍋巴、蟹粉香酥筍殼魚及蟹膏粉皮等散點菜譜。喜歡在家慢慢享用,推介上海三陽泰記,由江蘇引入的清水大閘蟹,在天然環境生長,蟹身不會沾上泥垢,蟹肉肥美結實,加上蟹膏豐腴甘香,最適合原隻蒸至剛熟,原汁原味,保留所有精華。
查詢:Pho星登陸越球/3460 3682、十里洋場/2338 5500、東海飲食集團/8228 8188、上海三陽泰記/6222 3997(WhatsApp)


hd