任睇No.1
  • 25º
  • 91%
  • 2024年4月24日 星期三

食玩王|樂富海鱻城 胡椒蘿蔔浸星斑一試愛上

■油鹽焗奄仔蟹

表面看來,海鱻城是一間尋常不過的酒家,不過,經營食肆往往就是「冇樣睇」,今次試食的幾道海鮮菜式都意想不到地出色。
  先來胡椒蘿蔔浸星斑,湯底帶有淡淡胡椒辣味,蘿蔔煮得透徹,味道鮮甜,加入新鮮活星斑,令整個湯變成奶白色,喝一口帶有牛乳香味,味道香濃,魚片爽滑,的確唔簡單,令人一試愛上!
  至於鹽燒鮑魚,是將新鮮鮑魚燒熟,加上椒鹽,為海鮮帶來另一種惹味感覺。鮑魚燒後帶有焦香,咬一口卻是軟身,入口又帶點清甜。油鹽焗奄仔蟹亦有驚喜,將蟹打直切開,完全是「爆膏」,火喉處理得宜,令蟹膏不會太乾身,保留了蟹香及濕潤感覺,更易入口。
  最後到金不換蟶子,其煮法滲有淡淡泰式風味,金不換的香味留於蟶子,加上爆香的黃椒,令蟶子惹味有咬口之餘,亦帶濃濃香氣。
海鱻城
地址:樂富聯合道198號樂富廣場二期UG2樓U206-U209號舖
電話:2688 0908


■金不換蟶子
■金不換蟶子
■漁家小炒皇
■漁家小炒皇
■鹽燒鮑魚
■鹽燒鮑魚



hd