K11 Musea|周末限定市集 睇無敵海景 歎多款人氣甜品

Headlife
更新時間:17:13 2022-05-12
發佈時間:17:13 2022-05-12

屈了幾個月,終於可以出外唞唞氣。行山、打波、出海唔啱你?唔緊要,市集都開始回歸了!K11 Musea 由現在至 6 月 26 日,每個星期五至日都會舉行「Market Pop-up」空中花園市集活動。

市集同 20 多個本地人氣品牌合作,推出一系列美食如精品咖啡、精釀酒品、星級甜品等,另有花藝香薰、天然護理產品、本地藝術精品等。為食小編如我就最關心市集有咩嘢食喇。首推法式創意甜品品牌 Le Dessert,兩位主理人 Alexis Watrin 同 Julien de Préaumont 曾於米芝蓮餐廳任職西餅總廚,品牌主打正宗 Meringue 蛋白餅,採用 Crème Chantilly 忌廉炮製甜點,食得出的細膩同矜貴。房間裡的可麗露 in the room 主打各款不同口味的可麗露,造型得意女士大愛。朱古力控必選的 FOOTO,主打 Brownie,口感軟黏濕潤,香氣沉穩濃郁。另外仲有 WowPapa Go Camping,主打日本清酒,包裝特別方便攜帶,專為喜歡露型酒友而設計,夠細心。周末一於約埋朋友去 chill 住歎市集,欣賞埋無敵海景。

地點:K11 MUSEA 6 樓 K11 Art & Cultural Centre
時間:星期五 5-9pm;星期六、日及公眾假期 12-9pm
網址:https://bit.ly/39eAuUR

更多新冠疫情資訊,請到以下專頁瀏覽
按此  https://bit.ly/3JqiBzz