便利店尋寶|限定手工啤日本啤芬蘭雞尾酒都有齊

Headlife
更新時間:15:12 2022-05-16
發佈時間:15:12 2022-05-16

香港嘅便利店雖然唔似台灣日本咁誇張,但都總算稱得上「總有一間喺左近」,兩間大型連鎖便利店的貨品齊全,有時亦會有限定商品推出,可以話在明爭暗鬥中,受惠嘅當然係市民大眾啦。最近小編又發現,本土手工啤品牌「友」就在7-11上咗架,當中兩款口味包括紅色罐嘅「波友Lager」及藍色罐嘅「發燒友Pale Ale」都有得賣,前者仲加咗新配方陳皮入去,令香味帶有清爽的柑橘香,由 2022 年5月11日至24日期間,於 7-11 便利店做緊$16試飲價,鍾意啤酒嘅朋友唔好錯過呀。

提起柑橘香,7仔仲有幾款酒精類飲品值得推介,包括來自比利時嘅HOEGAARDEN,新口味西柚白啤酒都幾啱女孩子,又或者日本嘅代表︰麒麟本搾鮮橙果汁汽酒及麒麟本搾冬柑果汁汽酒,兩種口味都幾清新,後者更是用咗五種柑橘水果果汁調配,真正係限定精選。至於鍾意威士忌風味,都可以揀Suntory廠的Highball,不過小編都係偶爾見到有得賣......似乎亦唔係間間7-11搵得到。

至於Circle K其實都有唔少珍品,之前小編就見過芬蘭人推薦嘅long drink、罐裝的飲品Hartwall Original Long Drink,裡面有Gin酒成份加上果汁,是有汽飲品,夏天用嚟消暑都唔錯,酒精度亦只有5.5%,大家不妨一試。

更多新冠疫情資訊,請到以下專頁瀏覽
按此  https://bit.ly/3JqiBzz

想睇最新消息,立即 like 頭條日報FB專頁!>>