深宵煲劇之選|推介 5 大抵食低卡零食 怕肥都可以照食

Headlife
更新時間:17:15 2022-06-21
發佈時間:17:15 2022-06-21

各大串流平台每個月都有新戲、新劇,深夜煲劇就當然會口痕想食嘢。但零食出名易肥,琳瑯滿目咁多款點揀好?只要好好選擇同控制份量,就算深夜食零食都不會致肥,推介以下 5 款低卡路里又好味的零食,今晚睇劇前去入定貨喇。

Orihiro 低卡蒟蒻 售價:$23 / 1 包 12 個
Orihiro 的蒟蒻加入新鮮果汁製造,果汁含量比一般同類型產品多,有 18%,吃起來充滿淡淡生果香氣。更有 0 kcal 版本,就算減肥都可以吃得開心又健康。另外,蒟蒻是相當有益的健康食品,熱量低,含有膳食纖維可促進腸道蠕動。

Marutama 即食蟹柳棒 售價:$50 / 1 包 6 條
丸玉水產出的即食蟹棒,獨立包裝夠衛生,肉質厚實有嚼勁,香甜彈口,滿滿蟹味精華,味道濃郁鮮美。每條只係 47 kcal,又健康又好味。

Futaba 綠茶三色筒 售價:$56 / 1 盒 6 個
採用日本濃郁抹茶,製作成充滿抹茶香濃的迷你甜筒雪糕,另有雲呢拿、抹茶加雲呢拿口味選擇。每個甜筒雪糕只係 84 kcal,甜品搵到咁低卡路里真係難能可貴。

百邦豆乳威化餅 售價:25 / 包
百邦的豆乳威化餅,帶微甜富淡淡的豆乳香,口感酥脆。最啱唔太喜歡食極甜但又心思思想食甜食人士。威化餅不添加任何防腐劑,而且大豆價值營養高,最重要係一小包只含 80kcal,真正食得健康。

永井紫菜 售價:$26.9 / 包
榮登 Donki 零食榜第 5 位的永井紫菜,採自清淨海域的海苔精心調製。大大塊入口,慢慢細嚼,過足口癮。1 小包只有 8 kcal,食多幾塊都冇罪疚感。而且紫菜蛋白質含量豐富,纖維量亦高。

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽
https://bit.ly/39AQC3m