Bagel麵包有益好食|多種口味食法開心share

Headlife
更新時間:17:24 2022-06-22
發佈時間:17:24 2022-06-22

有人話Bagel(台灣人稱為貝果)有益健康,但亦有人唔認同,話佢高熱量,其實有食過Bagel都知道,煙韌彈牙嘅口感的確係令人好滿足,因此卡路里確係比普通麵包高少許嘅,不過咁都唔係太大問題,因為好少人會一次過食好多件Bagel,而且亦會寧願選擇喜歡的口味配搭。

BAGEL配水果
BAGEL配水果

講開又講,咁點解Bagel會比一般麵包有質感呢,原來係製作過程中加入了熱水浸泡的環節,就以最近一家歐式烘焙店Paper Stone Bakery推出之歐式貝果系列為例,佢哋利用咗獨有嘅母種(Homemade Mother Dough)及老種,精心製作而成,並以新鮮提子自家培植的天然酵母,而製作麵團時,特意選用了Oatly燕麥奶,經過低溫自然發酵過程,散發出天然歐式烘焙風味。 烘焙師還使用了冷泡蒸氣技術,保持燕麥奶麵團穩定性之餘,同時增加了Bagel的口感。

BAGEL做午餐
BAGEL做午餐

至於Bagel的口味,大多數係在製作時已經混合在麵包內,有人會加沙糖蜜糖,亦有人喜歡加不同水果等,而Paper Stone Bakery全新推出的Bagel則有七種口味,如車打芝士燕麥奶貝果、烤煙肉香草燕麥奶貝果,嗜甜味的話則可試試藍莓蝶豆花燕麥奶貝果、紅菜頭小紅莓純燕麥奶貝果或是抹茶紅豆燕麥奶貝果,即使是原味也建議可自行加點cream cheese或果醬,一樣好味。

貝果食法有好多,坊間有專營Bagel的咖啡店,像太古坊的R&R Bagels,可自由組合麵包與餡料。另外位於中上環一帶亦有Bagels Alley,同樣有大量好味的Bagel供客人挑選。各位鍾意食貝果圈圈嘅朋友不妨一試。

Paper Stone Bakery (將軍澳)
地址︰將軍澳唐賢街9號PopCorn商場1樓F27-28號舖

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽
https://bit.ly/39AQC3m

想睇最新消息,立即 like 頭條日報FB專頁!>>