雪糕熱潮|阿波羅六圈半旋風雪糕份量十足 咩口味最受歡迎?

Headlife
更新時間:12:42 2022-06-27
發佈時間:12:42 2022-06-27

自從愈來愈多外國雪糕品牌進駐香港,大家有多久沒有幫襯過本地的阿波羅雪糕?近日 Facebook「香港雪糕關注組」竟然掀起阿波羅雪糕熱潮,唔少谷友紛紛 post 出加大碼雪糕相,令阿波羅雪糕突然爆紅,80、90 後的童年回憶返晒來。

網民表示,阿波羅雪糕部分分店的「遮遮」店員手藝非凡,不出 10 秒時間便成功唧出反地心吸力的六圈半雪糕旋風,雪糕又高又闊,紋理完美甚有可觀性,呃 like 影相一流,仲形容到個雪糕好似藝術品一樣。各位雪糕控仲好有心地去人肉搜尋,選出 3 大高質分店,分別是天水圍天瑞商場、將軍澳景林及寶琳分店。玻璃櫃中擺滿二十多款雪糕口味,光是生果都有 12 款,網民大推芒果士多啤梨乳酪、藍莓荔枝同麥提莎口味。阿波羅除了 CP 值夠高夠抵食,食的是兒時回憶吧。

圖片來源:香港雪糕關注組

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽
https://bit.ly/39AQC3m