大閘蟹當造|精選2款大閘蟹菜單 星級六道菜蟹宴 香濃蟹粉菜

更新時間:16:16 2022-09-26
發佈時間:06:00 2022-09-27

正值蟹季,大閘蟹當造,坊間食店紛紛推出大閘蟹菜式,蟹癡當然要出動搵食。
 

蟹粉芙蓉龍蝦球
蟹粉芙蓉龍蝦球

 

蟹粉小籠包
蟹粉小籠包

 

1. 六道菜大閘蟹宴  
星級粵菜食府明閣即將推出新的六道菜大閘蟹宴,(每位$1,338,10月1日起至11月30日,晚市時段),行政總廚李悅發師傅及其團隊精選優質的肥美大閘蟹入饌,為食客炮製豐腴當造美食。
六道菜大閘蟹宴先以蟹粉小籠包揭開序幕,做成一口大小,充滿上海風味。接着品嘗蟹粉蟹肉燕窩羮,材料包括燕窩、蟹膏及蟹肉,味道香濃鮮味。蟹粉芙蓉龍蝦球的龍蝦肉爽彈鮮甜,蛋白嫩滑,蟹粉香濃,加上脆米品嘗,口感特別豐富。歎大閘蟹宴,不少得原隻品嘗,大廚嚴選五両重的太湖大閘蟹清蒸,原汁原味。主食是生炒臘味糯米飯 ,飯粒炒至乾爽入味,材料豐富。最後以桂花薑茶紫薯水晶湯丸作結,既可藉薑茶驅寒,又可以香甜味道解膩。

地址:旺角上海街555號
查詢:3552 3300

大閘蟹菜式香濃惹味。
大閘蟹菜式香濃惹味。

 

清蒸大閘蟹配薑茶,每隻約4至5両。
清蒸大閘蟹配薑茶,每隻約4至5両。

 

2. 鮮味大閘蟹菜式
喜歡散點菜式,時尚中式點心菜館「飲茶 YUM CHA」亦趁當造推出大閘蟹菜(即日至10月31日,晚市時段)。新派口味有蟹粉蝦多士($168/4件),鳳尾蝦配彈牙蝦膠,配搭惹味蟹粉醬,入口惹味。蟹粉蝦仁豆腐($158/例)以嫩滑豆腐、爽口蝦仁配搭香濃蟹粉,伴蟹醋提升鮮味。具傳統風味的蟹粉桂花炒粉絲($158/例),要做到粉絲乾爽,很考大廚的炒煮功夫。喜歡品嘗原隻大閘蟹,清蒸大閘蟹配薑茶($168/隻,約4-5両)最合胃口,可以慢慢歎。

地址:中環德輔道中173號Nan Fung Place 2樓1-2號店
網址:http://yumchahk.com/
文:EH