飲食熱話|小店變連鎖 網民嘆永年質素大不如前 街坊點評其餘三大元朗車仔麵 郭仔記 合興 麵之神

更新時間:18:08 2022-11-07
發佈時間:20:08 2022-11-11

香港地,要由小店捱出頭來的確不是易事,當成功創造出一個人所共知的品牌後,要保持質素又是另一門生意哲學。

在元朗這個食肆小店林立的地方,不乏由小店晉身連鎖店的例子,當中的代表必會數到賣車仔麵賣出名堂的永年士多。不過,有網民指自從永年士多打響名堂,分店衝上元朗之後,其質素反而大不如前。

有跟隨永年接近廿年的網民指,「其實阿哥(老闆)唔想發大嚟搞,未裝修之前,佢哋兩公婆落手落腳搞保持到食物質素,細佬一路都無乜落場幫手;裝修後,係做到中央管理,但食物質素差咗好多。」

在眾多留言當中,除了永年士多外,不難發現要在元朗吃車仔麵,有很多不同的選擇,例如是合興車仔麵、郭仔記車仔麵、麵之神車仔麵,當中就以合興最受歡迎。

永年士多

永年士多
元朗教育路88號寶城洋樓地舖2-4號

合興車仔麵


合興車仔麵
元朗安寧路59號裕豐大廈地下A1舖

郭仔記車仔麵

郭仔記車仔麵
元朗擊壤路17號順發大廈地下F號舖

麵之神車仔麵

麵之神車仔麵
元朗鳳攸南街3號好順景大廈地下20號鋪

《星島頭條》APP經已推出最新版本,請立即更新,瀏覽更精彩內容:https://bit.ly/3yLrgYZ