木屋小食店|青衣拉麵 $40碗良心價!關注組力推 自家熬湯 貼心為老街坊調校口味

更新時間:18:46 2023-01-27
發佈時間:18:46 2023-01-27

不一要到日本才可品嗜到性價比高的拉麵,最近在臉書的香港/日本拉麵關注組/分享群組的網民力推青衣一家隱世小店,其出品的日式拉麵不單只份量十足,加上自家熬製少肉多菜的無味精湯底,更會貼心為老街坊調較喊淡口味,而一碗只賣$40。難怪網民留言都話「40蚊真係高質 依家食個垃圾飯都45」、「諗起日本街頭木頭車拉麵,消夜風味」。

木屋小食店 $40良心拉麵爆紅

這家位於青衣長康邨康和樓長康市集的木屋小食店,主要售賣鴨胸拉麵、慢煮叉燒拉麵、油麵、醬油冷烏冬、咖喱豚肉飯及牛肉飯等,當中尤以只賣$40碗的拉麵,備受香港/日本拉麵關注組/分享群組的網民推崇備至,不如一齊睇睇拉麵的賣相及份量:

 

點解會深得網民的歡心?

 

網民大讚店主心思

食一碗拉麵,除了麵質及用料之外,湯底都好緊要,現時亦以少肉多菜熬湯,網民又點睇呢?

 

木屋小食店

地址:青衣長康邨康和樓長康市集地下M16號鋪(地圖按此)

電話:6034 4141