飲食熱話|Long Black vs Americano 點樣分?「齋啡溝水」次序有別惹呃錢熱議

更新時間:15:48 2022-11-28
發佈時間:15:48 2022-11-28

Long Black和Americano兩者皆是齋啡溝水,價錢卻相差一截,到底是黑店屈錢,抑或是客人分不清而搞出大烏龍?

事源有網友在Facebook群組「西店Hi客之道 Hispitality Secret」發文,指某餐廳的員工說明$18可加配Americano,事主點了同為齋啡溝水的凍Long Back,結果埋單才被告知Long Back不在指定餐飲選項,需要付$34。事主當即詢問:「你頭先唔講?加水先就正價,後加水就指定飲品?咩邏輯?」店員解釋此為「公司Policy」,而事主最後都是付$34了事,沒想到出門又發現餐單上的Long Black列明是$32,即店員額外多收了錢。帖文一出即引起熱議,有網民直言:「已經唔係咖啡係咩嘅問題,係唔合理收多錢」。

>>客人加配Long Black 「齋啡溝水」次序有別惹呃錢熱議
 

>>點擊睇網民點講


Long Black vs Americano 點樣分?

同為咖啡加水,為什麼會有Americano和Long Black之分?講到製作方法,Americano是在Espresso上面,加上熱水或冰塊沖散咖啡的油脂,令味道更加清爽;而Long Black則相反,是先加水,再倒入Espresso,這種沖調方法可以保留更多的咖啡油脂和香氣,口感也會比較順滑。帖文下方也有網友留言:「我個人認為兩者沖法飲出黎係有分別, Americano就偏苦, Long black就偏酸」。


追加小知識
>>點擊睇8種常見咖啡




《星島頭條》APP經已推出最新版本,請立即更新,瀏覽更精彩內容:https://bit.ly/3yLrgYZ