農曆新年︱賀年菜式推介 零失敗清蒸柚子胡椒醬鮑魚 (有片)

更新時間:10:00 2023-01-19
發佈時間:10:00 2023-01-19

農曆新年快到,賀年菜式當然少不了鮑魚!不少人覺得炮製鮑魚菜式十分花時及複雜,今次《星島頭條》為大家示範如何用Panasonic 蒸氣焗爐 NU-SC180W輕易炮製出清新口味的清蒸柚子胡椒醬鮑魚,要預備一頓豐富又「有睇頭」的團年飯無難度!

清蒸柚子胡椒醬鮑魚食譜

清蒸柚子胡椒醬鮑魚的做法簡單,連預備功夫,不用1小時便可完成。點擊圖片了解材料、做法詳情:


此外,大家亦可點擊睇片,跟著炮製清蒸柚子胡椒醬鮑魚,即使零廚藝,亦能做得到!

【更多賀年食譜:年年好運蓮藕餅+哈哈大笑茄汁蝦

同場加映:吃貝類3部位恐中毒

農曆新年除了吃鮑魚慶祝,有人亦會炮製其他海鮮佳餚。不過,進食海鮮時要注意安全。食安中心指,貝類海產3個部位易含毒素,食用時要避免,以減低食物中毒風險。食安列出高危部位,並解釋原因:


12款高危海產+中毒症狀

食安中心指,如進食受污染的海產例如蜆、蠔、扇貝、帶子等有機會中毒。中心列出5種貝類毒素、12種易含毒素的海產,並講解致病毒素特性、中毒症狀:

撰文:Ricca

《星島頭條》APP經已推出最新版本,請立即更新,瀏覽更精彩內容:https://bit.ly/3yLrgYZ