楊屋道街市買蟶子連番被呃秤 港男當面揭穿多收4兩籲一定要睇秤 老闆如此回應

更新時間:16:43 2023-03-16
發佈時間:16:43 2023-03-16

在街市買餸記得要睇秤!有網民在臉書群組發帖,大呻在荃灣楊屋道街市一家海鮮檔買蟶子被呃秤經過。該名網民在帖中寫道一向「幫襯」這海鮮檔,「基本上平時都算足秤」,卻被個別店員連番呃秤,遂當面拆穿,並呼籲大家「買海鮮一定要睇秤,唔好比人呃!」,同時希望該店員作出檢討。帖文一出,除了惹來網民紛紛討論之外,更引來海鮮檔老闆作出以下回應。

這名男網民近日在臉書群組「香港街市魚類海鮮研究社 」發帖,文中寫道最近在一直都「幫襯」的荃灣楊屋道街市一家海鮮檔買1$110的蟶子,網民買了 8隻蟶子,女店員秤蟶子重18兩,卻告之這位網民蟶子重112兩,足足重多了4兩,被網民重覆再秤而當面揭穿,「今次我當佢面秤112兩只有18兩,足足呃秤4兩,佢當堂笠水話,你話幾多就幾多囉!自動收返18兩價錢$165元。 」,結果女店員最後向網民收取18兩的蟶子價錢$165。這位男網民明言該女店員呃秤有前科,今回在群組公開發帖目的,希望該店員可作出檢討。

點擊睇網民回應↓↓↓

此帖一出,隨即引來網民熱烈討論,有網民認為「呢啲就係老街市既壞習慣 個個呃小小 儲埋都好和味,所以依家後生一輩寧願比多d錢去超市或者海鮮專門店買。 」及「買海鮮,1010檔都係呃架喇,睇下邊檔呃小啲架啫。 」。另有網民為女店員說項,「女店員手忙腳亂計錯數,未必有心咁做」、「呢個金毛姐姐...心算係差啲,把口快過個腦(同佢交過手!同佢計番話佢計錯佢自己都拍一拍自己個頭!果次可能心情好同我Sorry)但係睇佢無心嘅! 」。

海鮮檔老闆回應4大重點↓↓↓

老闆亦就此事作出回應,表示今次是件吸取網民意見,亦答應更換用電子磅,並對是次帶來的不便敬請原諒,「亦都吸取曬你哋網民嘅意見。明天開始~嗰個位,會轉右電子磅程式。絕無差錯。帶來今次嘅不便,敬請原諒。」

 

圖:香港街市魚類海鮮研究社@facebook、星島圖片庫

《星島申訴王》於3月1日隆重登場,節目為民請命抱不平、追蹤城中熱話,亦會搜羅溫情小故事。你申訴,我跟進,搵91999933,《星島申訴王》隨時候命!
立即報料: https://bit.ly/3IMunqd
你的獨家報料一旦被採用及報導,將獲得乙份獎品。

《星島頭條》APP經已推出最新版本,請立即更新,瀏覽更精彩內容:https://bit.ly/3yLrgYZ