港男試食青衣良心價拉麵店後指被騙疑報食環 小店如此下場仍獲街坊力撐

更新時間:13:36 2023-03-21
發佈時間:13:36 2023-03-21

青衣拉麵小店「木屋小食店」因為良心價$40就有足料拉麵爆紅,一向受到青衣街坊及關注組力推,引來不少人慕名前往光顧。不過近日小店卻鬧出一場「打手風波」,一名網民試食完後揚言被打手欺騙,疑憤而向食環投訴,令小店屢屢遭查牌下場極慘,街坊齊撐小店更圍攻鬧爆該名網民,更指:「街坊今後會加大力度繼續支持!」

港男試食後不滿味道 直斥:畀你班打手呃X咗!

位於青衣長康邨的「木屋小食店」一向是街坊名店,主打$40大份拉麵,在青衣街坊群組一直獲不少網民留言力捧味道好又抵食,小店經常大排長龍。

不過近日就有網民在Facebook群組「青衣街坊吹水會」留言,怒轟被群組內的「打手」欺騙,表示因為太多人推薦小店,被「老婆特登由觀塘捉過去遊車河食拉麵。」但試食後卻覺得不外如是,斥「最X慘畀你班打手呃X咗!冇你哋講得咁好,仲搞到我咁X遠身水身汗過去。」

該網民更揚言會向食環投訴:「你班打手好X煩,警告你哋再打手廣告,我就打去食環署查下有冇牌。費X事又下下界我老婆捉出去咁X遠返外家!」小店老闆後來親自回覆:「係我嘅錯,我整得唔好食,唔好意思。」

不少網民都表示不認同港男的批評,指:「我食過呀,我可以好公道話你知呢個麵對得住呢個價錢。」、「點會成個青衣嘅人都係打手?你咪唔好幫襯囉!呢個Group係青衣唔係觀塘。」、「攪到你要去,唔係街坊嘅錯……」群姐管理員亦出聲表示:「我相信豪老闆呢一年都做到冇停手,唔需要搵人喺群組推廣嘅。」

 

港男被「辣㷫」揚言會向食環投訴:逼我入窮巷,就做畀你哋睇

港男疑被網民的圍攻「辣㷫」,留言直指:「畀你哋鬧完之後,靈機一觸」上食環網頁查詢向該拉麵小店查牌,指「舖頭無申請合法持牌座位」,更指其他網民「幫老細申請(被投訴)」直言被「激嬲」:「逼我入窮巷,就做畀你哋睇!」揚言會向食環投訴:「睇嚟你哋幾個旁邊鶴,係都要挑起我,用法規解決先安樂!」

揚言會向食環投訴:「睇嚟你哋幾個旁邊鶴,係都要挑起我,用法規解決先安樂!」(圖片來源:FB @「青衣街坊吹水會」)
揚言會向食環投訴:「睇嚟你哋幾個旁邊鶴,係都要挑起我,用法規解決先安樂!」(圖片來源:FB @「青衣街坊吹水會」)

小店屢遭查牌+暫停堂食 老闆無奈嘆:點都頂住,成頭家等我開飯

在數星期後,小店在本月15日在Facebook專頁貼出告示,寫道:「由明天起,只可以外賣了(大家知咩事架啦)」網民猜測港男真的向食環投訴,令小店屢屢遭查牌,更無法提供堂食,老闆無奈表示:「我都想當休息,要上庭罰錢」又感嘆:「點都頂住,成頭家等我開飯。」

小店在本月15日在Facebook專頁貼出告示,寫道:「由明天起,只可以外賣了(大家知咩事架啦)」(圖片來源:FB @木屋小食店)
小店在本月15日在Facebook專頁貼出告示,寫道:「由明天起,只可以外賣了(大家知咩事架啦)」(圖片來源:FB @木屋小食店)

網民留言齊撐小店:企喺度食都要嚟

不少網民湧入留言齊撐小店:「呢個人真係好PK」、「做埋啲損人不利己嘅嘢,真係好難了解佢點解有啲咁Pk嘅心態」又指會以行動支持:「企喺度食都要嚟」、「我買完自己痞起你門口食」

不過小店在2天後公佈好消息,表示已經可以只在週六提供堂食,獲不少街坊支持,更有人指小店排起人龍:「12:15到,太多人,唯有等下次。老闆加油!」

不過小店在2天後公佈好消息,表示已經可以只在週六提供堂食。(圖片來源:FB @木屋小食店)
不過小店在2天後公佈好消息,表示已經可以只在週六提供堂食。(圖片來源:FB @木屋小食店)


木屋小食店
地址:青衣長康邨康和樓長康市集地下M16號鋪(地圖按此
營業時間:12nn – 7pm (逢星期日休息)
電話:6034 4141
專頁按此

 

延伸閱讀:木屋小食店|青衣拉麵 $40碗良心價!關注組力推 自家熬湯 貼心為老街坊調校口味

 

《星島申訴王》於3月1日隆重登場,節目為民請命抱不平、追蹤城中熱話,亦會搜羅溫情小故事。你申訴,我跟進,搵91999933,《星島申訴王》隨時候命!
立即報料: https://bit.ly/3IMunqd
你的獨家報料一旦被採用及報導,將獲得乙份獎品。

《星島頭條》APP經已推出最新版本,請立即更新,瀏覽更精彩內容:https://bit.ly/3yLrgYZ