澳洲人試盡香港屋邨餐廳 貼地走遍華富邨/葵興邨/石圍角邨 大讚豬扒意粉/煎釀三寶/牛雜河

更新時間:18:25 2023-05-25
發佈時間:18:25 2023-05-25

若要向外國人推介香港地道美食,大家又會推薦哪間餐廳呢?最近有澳洲人拍片深入香港的公共屋邨,走遍華富邨、葵興邨、石圍角邨,試盡公屋餐廳,不但廣東話相當標準流利,而且食評誠實又貼近香港人的口味,因此在網上爆紅,不少網民表示:「你根本就係香港人扮鬼佬!」

澳洲人試盡香港屋邨餐廳 貼地走遍華富邨/葵興邨/石圍角邨

YouTube頻道Channel「咁都得GDDTV」由澳洲人Brandan主持,最近他拍片表示澳洲的公屋是「美食沙漠」,決定帶觀眾行勻香港屋邨覓食,包括位於香港仔華富邨的銀都冰室、位於荃灣石圍角邨的冠華粥麵,以及位於葵涌葵興邨的合發小食,食盡平民美食。

澳洲人Brandan決定拍片帶觀眾行勻香港屋邨覓食。(圖片來源:YouTube @ 咁都得GDDTV)
澳洲人Brandan決定拍片帶觀眾行勻香港屋邨覓食。(圖片來源:YouTube @ 咁都得GDDTV)

香港屋邨餐廳 第1站:香港仔華富邨 銀都冰室 試食豬扒意粉/即炸雞髀

第一站Brandan來到香港仔華富邨,他大讚華富邨乜都有「住呢到唔駛出邨,你輪到呢度嘅公屋應該係人生贏家。」Brandan走入有50多年歷史的銀都冰室,表示鍾意於坐冰室卡位的氣氛,又指冰室的地磚「好有50年代60年代香港嘅feel(感覺)」。

Brandan用流利的廣東話向伙計點了一碟港式鮮茄豬扒意粉、即炸雞髀及西多士。意粉上菜時他笑言是「最唔正宗嘅意粉」,試食後就形容:「意粉腍癟癟(音:腍bet bet),茄汁啱哂小朋友口味」,又形容豬扒脂肪分佈平均,以及吸滿茄汁的煎蛋好食。Brandan亦指即炸雞髀「塊皮最重要係夠卜卜脆」不過試食完就指鹹味不足。

他認為餐廳的出品未必是最好吃、用料亦不一定是最頂級,但是有平民的味道,加上環境舒適,最後評分銀都冰室:「性價比3分(平過出邊);環境4分(靚仔舊舖);味道2分(正餐ok雞髀正)。

 

香港屋邨餐廳 第2站:荃灣石圍角邨 冠華粥麵 試食牛雜粉/牛腩撈麵

第二站Brandan來到荃灣石圍角邨的冠華粥麵,點了燒賣、牛雜河粉、牛腩撈麵。他指燒賣賣相跟旺角街邊賣的不同,口感煙韌,又讚店內的自家製辣椒油香辣過癮,不過就太辣,辣度大概是譚仔食三小辣。

Brandan試食牛雜粉表示:「湯底好清,一啲都唔熱氣。牛肺入口即溶」、又指「牛肚好有咬口、 牛大腸都唔腥」、「呢個牛雜粉我畀好高分」試食牛腩撈麵大讚肉有脂肪好食。

Brandan指店舖環境較普通不太華麗,但勝在簡單樸實,最後評分:「性價比4分(又平又大份);環境1分(唔靚唔通風);味道4分(牛雜好正)。

 

香港屋邨餐廳 第3站:葵涌葵興邨 合發小食 試食$1煎釀三寶

最後一站Brandan來到葵涌葵興邨的合發小食,合發小食的最大賣點,就是堅持17年都不加價的「一蚊一件」煎釀三寶,當時時間稍晚,但仍有吸引不少食客幫襯。

Brandan試食煎釀三寶、燒賣、牛肉丸,不過他指茄子不夠熱,沒有甚麼特別、紅腸肉質較硬口、魚肉燒賣不夠煙韌,他亦大讚牛丸夠大粒,又指$1雖然很平,但質素不是特別好,直言「雖然平但唔係靚仔」。最後評分:「性價比3分(廉價又低質素);環境1分(偏污糟);味道2分(唔至於難食)。


澳洲人試盡香港屋邨餐廳 網民大讚貼地:香港人扮鬼佬!

Brandan的影片在網上爆紅,不少香港網民大讚貼地,而且廣東話相當標準流利:「鬼佬好勁,成日講到我哋啲地道term,例如人生贏家、食好西!」、「不單止廣東話說得好好,而且對食物的追求完全是香港人的口味。」、「熱愛香港歷史同文化嘅澳洲人,仲要講流利廣東話...CLS Much appreciated!」、「唔好再扮澳洲佬,你根本係香港人」、「多謝你肯融入我哋嘅文化,同埋介紹香港特色」、「廣東話同香港人冇分別,真心佩服!」、「第一次見鬼佬用筷子夾起成塊豬扒、成隻雞脾嚟食,你完全係香港人」、「好地道嘅廣東話,連公屋係人生贏家都知」

 

圖片來源:YouTube @ 咁都得GDDTV

 

《星島頭條》APP經已推出最新版本,請立即更新,瀏覽更精彩內容:https://bit.ly/3yLrgYZ