任睇No.1
  • 23º
  • 92%
  • 2024年3月29日 星期五

【WFH愈來愈肥!?】阿嬌都推的8杯水減肥法,喺屋企靠飲水就可減肥?營養師這樣回應

呢排日日WFH,連返工放工的路程都無埋,少了運動多了坐在電腦前工作,落街運動又嫌要戴口罩太辛苦所以無咩做,繼續落去只會好快變肥。呢個時候日常膳食的控制對減肥就相當重要,其中一直受明星吹捧的8杯水減肥法聽到都覺得吸引,單飲水唔駛做運動就可減肥,究竟有無咁着數?


呢個連阿嬌、大S都推的8杯水減肥法究竟有咩內裡乾坤?原來它是由一名德國科學家提出,表示人只要每日在8個固定時間飲一杯約250cc的水,就可以成功減肥。飲水時間如下:

1.早上起床:這時候飲水可補充身體在整晚所消耗的水份,亦都可促進腸道蠕動,有助排便。

2.早上9時:這時為腸胃排毒時間,飲水可清腸胃

3.中午11時:午餐前飲水可增加飽足感,減少午餐的食量,另外這時間亦是心臟排毒時間

4.下午1時:飯後半小時-1小時期間飲水可助消化

5.下午3點半:飲水可減少食零食的欲望,取代其他有熱量、糖份飲品

6.下午5點半:晚餐前飲一杯水,可減少食量

7.晚上7時:這時是身體新陳代謝最活躍的時間,飲水可促進廢物排出體外

8.晚上9時:睡前2小時飲水,預先補充睡眠時身體所失的水份



hd