舒緩濕疹痕痛 乖乖聰明藥膏|醫醫筆寫

更新時間:00:00 2023-02-07
發佈時間:00:00 2023-02-07

疫情漸散,新冠後遺症和天氣的影響下,最近濕疹的病人近乎氾濫,每日被癢痛折磨的人數上升,尤其是小朋友和年過六十的壯年人,抵抗力不及青少年的強,身體處於對外界接觸的敏感度高了,有所反應。

軒仔,一個很可愛的5歲小孩子,爸媽、爺嫲四位大人陪同到診,冬天長袖衣物下也能看見他皮膚龜裂的情況,頸紋很深、疤痕滿佈、眼眉和額頭都在脫皮、四肢彎位都在滲血,拉起衣服,背脊、胸前滲液;脫下褲子,小董已經不懂怎麼形容了!

我問:「軒仔,痛多或是痕多?」

他想了一想:「早上痛、晚上痕!」

很明顯是睡覺時狂抓,早上起牀滿身傷痕故痛!再問:「你係唔係一個好乖嘅小朋友呀?」

「係呀!」

濕疹蓋不過他天真無邪的笑容!小董答:「那就太好了!我會畀你一樽『乖乖聰明藥膏』,你帶住喺身上,每次感覺到身體任何一部份痕、痛或者扯住,就即刻用佢,假如你每日用到10次,咁就唔單止會變得又乖又聰明,啲皮膚仲會因為你咁勁,就會好返O添!」

他點頭答應,我們擊掌為盟!軒仔拖着嫲嫲的手步出診室,他跟她說:「嫲嫲,點解我哋唔早啲睇呢個醫生呢?佢先係一個好醫生啊!」

坐在診室的我,露出兔年第一個會心微笑!

查詢:2338 9090 / 2803 4028