【唔准諗即刻揀】戲院重開5大電影推薦 劉德華孔劉神奇女俠狂舞派任睇唔嬲

Headlife
更新時間:13:00 2021-02-19
發佈時間:13:00 2021-02-19
《狂舞派3》

等了又等,又等又等,戲院終於重開!還一口氣推出多套本地海外鉅作,以下是小編嚴選的五大電影推薦,啱唔啱睇先?如果只看一套,你又點選擇?唔准諗即刻揀(Why not all?)!


《狂舞派3》《呃Love天團》

《狂舞派3》


賣點:撐本土


這套續由黃修平執導的新片,是2013年大熱港產片《狂舞派》續集,顏卓靈、蔡瀚億(BabyJohn)、楊樂文等原班人馬演出,作為戲院重開第一擊無理由唔睇,識睇梗係去剛於堅尼地城開幕的Golden Scene Cinema睇戲啦,多謝高登先!




《拆彈專家2》


賣點:大卡士


想睇大卡士的觀眾,這套啱你,除了監製及主演的劉德華,今集還有劉青雲、謝君豪,加上姜皓文、吳卓羲、黃德斌等壓陣,此刻正值疫情以至社會局勢未許明朗之際,戲中香港人心惶惶的氣氛,觀眾大概百般滋味吧。




《神奇女俠1984》


賣點:超級英雄


叫影迷一等再等的《神奇女俠1984》終於在港上畫!這次神奇女俠的冒險之旅,來到1980年代,從畫面、裝扮到美學,都吹拂一片復古風,神奇女俠將激烈迎戰豹女(The Cheetah)和麥斯維羅德(Max Lord)!




《複製人徐福》


賣點:韓片、科幻片


咪講笑,小編對這套韓國科幻作的期待度絕不遜於上述多套猛片,首先有男神孔劉擔綱主演,新生代韓星朴寶劍則在戲中扮演史上第一個複製人徐福,加上是韓國電影少有的科幻動作題材,已有足夠誘因入場吧。




《呃Love天團》


賣點:另類小清新


泰片泰劇可能是繼韓片韓劇之後的Next Hit,由2017年驚艷全城的《出貓特攻隊》製作班底炮製的《呃Love天團》,有《去吧!女神兵團》女神平采娜、《荷爾蒙》花美男提迪Bank等坐鎮,又一養眼俊男美女組合,輕輕鬆鬆搞搞笑笑,呃Llike呃Love都得啦。

文:Naj 圖:
Golden Scene、安樂影片、華納兄弟影片、泛亞影業


《神奇女俠1984》《複製人徐福》《拆彈專家2》