任睇No.1
  • 26º
  • 93%
  • 2024年4月25日 星期四

【MALL樂哥】 全城撐港隊!商場睇東京奧運直播好氣氛!

要感受全城撐港隊嘅熱熾氣氛,就梗係要帶埋屋企人去商場睇直播!齊齊見證到港隊嘅出色表現,「劍神」花劍選手張家朗拎到奧運金牌、「女飛魚」何詩蓓喺100同200米自由泳賽事中拎到銀牌、女子乒乓球團體賽反勝德國奪銅牌,同埋其他港隊成員喺好多賽事都成功打破咁多年以嚟嘅紀錄!
  噚日朝早已經傳來好消息,香港代表劉慕裳出戰空手道個人形,以排名賽小組2名,點知最後仲攞埋銅牌,yeah!小弟下晝3點到場地單車女子半準決賽(18強),就同老婆、囝囡去將軍澳中心睇賽事直播,差唔多成一百人同我哋一齊睇。商場為咗同現場市民一齊同港將加油打氣,大派能量飲品,仲即場扭製不同造型嘅汽球畀現場觀眾,令場內氣氛推到高峰。
  港隊代表李慧詩一出場,現場氣氛高漲,全場觀眾拍手歡呼。比賽開始,即刻同其他市民一齊大叫加油,幫佢哋打打氣。去到李慧詩衝線嘅時候,市民表現更加興奮,當佢以小組第1名入到準決賽(12強),有人振臂高呼,又有人揮動汽球同紙牌,全場熱烈祝賀港隊。雖然李慧詩未能擠身獎牌賽,但總名次排行第8,一樣好值得香港人驕傲。
MALL樂哥


hd