HL抵|買維他朱奶牛奶抽獎贏iPhone 13 Pro

Headlife
更新時間:18:00 2021-12-03
發佈時間:18:00 2021-12-03
各位HL朋友,又有抽獎活動喇,雖然今次唔係抽車抽樓,但刀仔据小樹,都值得試下!由即日起至 2022 年 1 月 10 日期間,凡在指定零售點同網店(見備註1)購買指定維他 TM 牛奶/朱古力牛奶飲品(見備註2) 滿$10 即可參加一次抽獎,滿$20 可抽獎兩次,如此類推 (每次以單一收據金額計算)。獎品包括iPhone 13 Pro(256GB)、PS5、維他限量版「有牛奶就有FUN」特色喇叭一個、維他低糖朱古力牛奶飲$3電子現金券。每人參加抽獎次數不限。即係買得愈多,中獎機會愈大,真係不容有失啊!


備註
1. 指定零售點同網店:
香港地區的 7-11 便利店、OK 便利店、惠康超級市場, Market  Place by Jasons, Market Place, Jasons ichiba, 3hreesity, Oliver’s The Delicatessen 及 Market Place by Jasons 手機應用程式、百佳超級市場、FUSION、TASTE、 PARKNSHOP INTERNATIONAL、Food Le Parc、GOURMET、GREAT、VanGO 便 利店、華潤萬家、U 購 select 、Ztore、HKTV Mall、佳寶食品、大昌食品專門店、 大昌煮意、AEON Stores (Hong Kong)、永旺(香港)百貨有限公司、FRESH 新鮮生 活、千色 CITISTORES、一田百貨 YATA、Soda Mall 首達百貨、HOME+、家利成、 盈之屋、味@戀人、味之誘惑、明記超級市場、德華大藥房、卓興大藥房、創世藥 房、富裕中西藥房有限公司及康福中西藥房 


2. 指定維他 TM 牛奶/朱古力牛奶飲品:維他牛奶/朱古力奶飲品包括各款鮮凍裝或常 溫裝之維他朱古力牛奶飲品、維他高鈣低脂朱古力牛奶飲品、維他高鈣脫脂牛奶飲 品、維他低糖朱古力牛奶飲品、維他高鈣低脂牛奶飲品、維他高鈣牛奶飲品、維他維 他命牛奶飲品、維他高鈣朱古力牛奶飲品、維他高鈣乳酸味飲品及維他特濃朱古力低 脂牛奶飲品。