辰來之筆|喜劇之王

更新時間:17:45 2022-03-01
發佈時間:17:45 2022-03-01

今天又是宇宙的交流,大家回到中環的茶樓,我和幾位老友又展開中午的閒談,不過蝦餃、燒賣自備,我還要飲用普通的中式茶包。

大家好似有點自嘲自諷,銀行偉選擇WFH,即是家中工作,費事回到公司日日多自我核酸檢測。「下次不如將網上見面的場景設計成為樓下的運動場啦。」唔明,大師兄,你想大家打籃球定足球,你好想虛擬運動?點解唔設計成冬奧滑雪場,你用「小蘇神」做虛擬化身出場又如何?「安仔,你都九唔搭八,你扮谷愛凌好唔好,一千六百二十度轉體。」張翁用茶博士虛擬化身出現,佢話今日服務大家咁話。「張翁,你有無快速檢測包派呀?酒樓阿姐依家化身抗疫大使,你不如都支持下啦。」

乜嘢叫做苦中作樂,莫過於此。我叮好一盒蝦餃,熱騰騰,唔知好唔好味,事關我好少食用這種微波爐美食。講開又講,大師兄叫大家下次去運動場見,唔通預設大家排隊落街接受檢測,你都好幽默噃。「大家唔好咁灰啦,嗱,我頭先食咗件叮叮蝦餃,OK啦,等陣去超市買多一打返屋企,你知啦,有備無患,點知幾時要喺屋企等運到呢?

銀行偉如常用本尊化身出場,西裝整齊好有銀行家風範,佢話等陣要越洋開視像會議,事關近日國際幾波動,全世界都要睇實個市。大家都知歐洲有個國家由一位喜劇演員做總統,於是乎搞到周圍立立亂,兼且局勢緊張。「你話嗰位總統係喜劇之王,定係英國首相約翰遜呢?論外形,約翰遜似多啲。」

香港有一位名副其實的喜劇之王,佢就係周星馳,比歐洲嗰位總統喜劇之王靚仔好多。「講開又講,由舊年年初講到最近都話歐洲會爆發衝突,英國首相仲要話有世界大戰危機,你哋點睇?」張翁叫大家飲杯茶食個包先。Sorry,我無買包,食件曲其餅啦。

「大家睇唔睇到新聞講,俄羅斯總統晒出紅色公事包,即係總統核彈遙控掣,你話係喜劇定係科幻電影。」大師兄話,可能會係下一步飛虎電視劇之新題材,你知啦,香港飛虎隊愈玩愈大,愈玩愈國際化,有朝一日,玩到身負制止世界核戰大任都有份。

「我說話玩穿越明朝好玩,三個男臣幫助香港抗疫,有請李時珍出場,同大家講解中醫理論,既有娛樂性又有知識性,好合時宜。」大師話,依家開拍都趕得切?「我唔敢作不負責之預測,抗疫幾時勝利完成,全世界無專家可以講到實,不過,總之呢個場景都會好熱門,如果唔拍劇不如寫小說,我去籌劃一下。不過,飲完茶先。」

喜劇演員多數都係人生悲觀者,好似好多成功明星都咁講,我就唔係幾明,大師兄有無可以同大家分享嘅地方?「安仔,日日氹人開心好辛苦,你知唔知,你笑人唔笑,仲要話你劇屎,確實係天大壓力,何況,人生有幾好笑?你就學人寫科幻小說,無厘頭當幻想,作為一個喜劇之王係唔可以的。」明白,你可能成日要氹阿嫂開心,所以有感而發,不過我唔會講出聲,無謂破壞元宇宙氣氛。

「前半生做喜劇演員,跟住又要當三煞位之總統職位,可能係三生修來之悲劇,事關你為世人要背負天下最大的壓力,人唔癲都算你EQ高,所以我以同情之心看待呢位歐洲總統。」其實,好多人曾經忽發其想,若要由最多市民支持之人物做特首,搵星爺捱義氣得唔得?「安仔,特區現實生活中,已經有好多喜劇演員,你飲杯茶諗下,係唔係?」唔使飲杯啦,你一講,我腦海中馬上浮現出成打現實之喜劇演員,好多係搞笑過星爺,又無厘頭過星爺。「所以話,世侄,如果要星爺出山,你估無競爭咩,競爭好劇烈呀,你都真係好天真好傻。」

我其實都有少少懷疑自己係咪傻,因為前兩年無得去旅行,返大灣區都好麻煩,今時今日,連街都唔想去,隨時要留喺屋企食杯麵,食叮叮點心,我想講我好悶,不過,無謂破壞大家網上相聚之雅興。「大家今晚食乜餸?」原來都係捱罐頭,唔好講,我想起午餐肉都想喊,依家最好係食豆豉鯪魚。

「安仔,不如搞搞新意思,去網購全港即食麵,食足七日,天天不同款,拍成視頻擺上網,扮下網紅。」大師兄,你真係喜劇之王,咁好笑嘅嘢都畀你諗到,你做先啦。

文:李辰安


更多第5波疫情資訊,請到以下專頁瀏覽(按此)

立即下載|全新《星島頭條》APP:https://bit.ly/3yLrgYZ