提早暑假|寓學習於玩樂 4 大線上暑期活動推介

Headlife
更新時間:17:13 2022-03-15
發佈時間:17:13 2022-03-15

不知不覺又放暑假,豆釘們的福音,家長們的噩耗?仲要遇上百年疫症,你以為有權散步?可惜沙灘、營地遲遲未開;你有權洗澡?水上樂園、泳池、gym room 乜都閂晒。暑假做咩好?推介以下 4 個線上課程,就算未能投奔初夏,都可宅在家中過個有意義的 summer holiday。

網上課程
網上課程

推介1:玩轉腦朋友

裘槎科學周由裘槎基金會、教育局同香港科學館聯合主辦,邀請了本地、美國、澳洲等地的科學團隊,為大家度身訂造一系列有趣科學免費網上課程。每條片大約長 10 至 45 分鐘不等,分為想像實驗室、科學劇場、360°虛擬實境實驗室等多個主題。「科學爆破組」教你以各種化學反應來製造爆炸性二氧化碳氣泡;「鬼魅泡影」教你運用化學知識製作懸浮氣泡;你又知唔知工程師如何設計及興建防震大樓?「一級震動」話你知。一於動動腦筋玩轉屋企。

日期:3月23日至4月22日

網址:https://croucherscienceweek.hk/hk/

推介2:夢想飛行

大家幾耐冇飛過?由本地航空科創公司Aerosim舉辦的校際航空比賽,歡迎全港中學生參加。線上培訓課程包括航空科技及STEM應用專題研習、基礎航空課程 (Part 61)等,讓學生提高對航空的瞭解及興趣。總決賽勝出的學生,可親身到澳洲進行10小時訓練課程,夢想飛行指日可待。

報名日期:3月18日前

費用:每人 $2,000

網址:https://aerosim.com.hk/

推介3:K歌之王是我

兒歌創作團隊天晴童謠3月起逢星期五舉辦「春日暑假唱遊堂」,讓小朋友在家都可以做K歌之王。每星期分別以動物、公園、友誼等不同主題安排唱歌、活動。如早前以食物為主題,上堂當日一同唱廣東話兒歌,仲有 cupcake 製作 、雪糕摺紙等活動。

日期:至4月29日

費用:每堂 $38

網址:www.ssnrhk.com

推介4:在家放電

小朋友去到邊都要放電,在家都唔例外。除了任天堂Switch RingFit,仲發現Active Arcade呢個 app。Active Arcade為一個運用姿態識別的健身互動 app,以AI感應追蹤技術,結合AR遊戲玩法,透過不同遊戲令玩家的動作即時作出互動。可訓練小朋友的手眼協調度、動作串連敏捷度等。此app支援iOS同Andriod,唔使其他設備同輔助工具,仲係免費下載,自製蝸居遊樂場。

下載關鍵字:Active Arcade

更多第5波疫情資訊,請到以下專頁瀏覽,按此(https://bit.ly/3JqiBzz

立即下載|全新《星島頭條》APP:https://bit.ly/3yLrgYZ