WORDLE 中文版|7-Eleven 推 FOODLE 有獎遊戲 估中食物名嬴玩金券

Headlife
更新時間:15:54 2022-04-07
發佈時間:15:54 2022-04-07

WORDLE 大家玩過未?26 個字母每日一玩,原來 5 個字母拼出來的英文單字一點也不易估。有冇諗過玩中文版?嬴咗仲有獎添。

7-Eleven 最新推出中文版 WORDLE「估乜賞乜」FOODLE 猜字有獎遊戲,由即日至 4 月 25 日,7-Eleven 每日出一條由 7-SELECT 美食名稱組成的題目,如咖喱魚蛋、瑞士雞髀、魚肉燒賣等。每個玩家有 6 個估字機會,每日亦有今日提示字眼。每日 9am 更新,頭 500 個估中的玩家可獲 5 港幣現金券。一連 20 日,玩足咁多日又估中晒的話最多可獲 100 港幣現金券。錯過咗頭 500 名,其後估中的玩家都可獲 2 港幣現金券。自問熟悉 7-SELECT 食品同自稱係估字王的你,快啲加入 FOODLE 戰團玩埋一份。

網址:https://www.711-foodle.com/

立即下載 | 全新《星島頭條》APP : https://bit.ly/3yLrgYZ

更多第5波疫情資訊,請到以下專頁瀏覽
按此  (https://bit.ly/3JqiBzz)