李辰安 - 鐵金剛勇闖南海|辰來之筆

更新時間:03:00 2022-06-28
發佈時間:03:00 2022-06-28

上世紀《魂斷藍橋》是一部可歌可泣的愛情電影,不幸的是香港上演了「魂斷南海」的現代悲劇,確是令我心碎了。
  最近全民熱搜「珍寶海鮮舫」一詞,事緣珍寶海鮮舫日前在移離香港途中,駛至南海西沙群島附近水域時,遇上風浪,海鮮舫全面入水傾覆。「安仔,你上個星期都好似有預感咁噃。」大師兄,何有此言,我又唔係玄學家,都你同你一樣係食叉燒包之凡人,我何來預感?當時我只有少許傷感,事關香港又少了一件集體回憶。
  大家又齊集中環飲茶食飯,今日工作並不忙碌,主要都係有啲緊急但唔係重要之瑣碎事務,反正長做長有,三點幾返Office都無所謂。「世侄,我都記得你上次飲茶同珍寶海鮮舫講Bye Bye,係咪?」原來如此,大師兄幫銀行偉作補充︰「你話再見,即係後回有期,終有一日有緣再見,但係你用洋化之Bye Bye,老人家話,無再見之意,好可能是一別再無可敘。「啊,原來香港話咁精深博大,我都要戒同大家講Bye Bye。」你囉,香港人禮貌上同人講「得閒搵你飲茶」,或者話「再約你飲茶啦」係有頭有尾之吉祥話。
  「其實我都唔記得有講過同海鮮舫講Bye Bye,大師兄真係胸懷千萬里,心事細如絲。不過,大家都係點下有乜好食。」不如蒸條十二両之斑仔,當係對海鮮舫之回憶,其實食新鮮大龍蝦先至應景,不過,無謂飲茶飲到幾千銀埋單啦。「今次真係Bye Bye,新聞引述集團表示,海鮮舫行駛至南海西沙群島附近水域時,船身入水開始傾側,負責航程的拖船經過嘗試救援後不果,海鮮舫最終全面入水翻轉。 」我其實想說,呢一隻充滿中國王朝色彩的海鮮舫,可以有無限小說想像空間。
  老闆過嚟交帶條斑仔已經上水,係咪即時蒸咗佢,定係大家食下點心,飲啖茶先。「無所講,炒碟菜最好,隨時可以上魚。」張翁吩咐過後,就問我有乜小說想像空間,大師兄插句嘴︰「嘥氣啦,成日講寫小說,你見佢幾時成書?」我想講,小說不是一日煉成的,講下講下就可以成事,慢工出細貨,最緊要唔好急。「不過要快吖嘛,安仔,食件山竹牛肉先至講啦。」
  珍寶海鮮舫係好有神秘感,因為多年以來招呼過好多王室貴族國際猛人,氣場好犀利,其中必有一啲密碼深藏在內,例如有人將預言未來世界大事之密碼藏於海解舫某處,由於天機不可泄露,所以忽然發生離奇事故。大家等緊條魚,好似對我話題無乜興趣,算把啦,我都係慳番啖氣,叫個揚州炒飯打個底先。
  「安仔,你不如寫個國際間諜小說,007成百歲應該唔會再收任務,你就作一個0.07啦,佢奉命來港調查海鮮舫之驚世秘密。」都幾有趣,不過,我覺得小說中之0.07唔好再係好似辛康納利咁嘅款,突破少少,造型要係一頭梳極唔服之金髮中年人。「即係英國現任首相約翰遜咁。」大師兄一個唔該挾起個魚頭過去,眼尾都無望我。
  銀行偉話︰「如果呢個造型之現代鐵金剛,邦女郎都要作出適度調整,同埋微調配合先至得。」偉哥,你即係想點,你想詼諧我呀?「安仔,偉哥好正經,邊似你經常九唔搭八,如果你個鐵金剛神似大英首相,身邊出現成班好似茱莉·安德絲之尤物,咁睇成個畫面係咪好奇怪。「張翁,你有無意見?」
  嚟啦嚟啦,食碗炒飯先。「世侄,咁嘅款之現代鐵金剛,最好係用金髮大媽當邦女郎啦,一齊去跳廣場舞一邊去挖料,畫風十分調和。」張翁,你好似玩我咁噃。大媽加大叔,寫出嚟都畀書商退稿啦,吓哇。「無問題啫,你都未寫得成,十畫未有一撇。」
  其實我想安排一幕0.07乘坐英國家傳之寶,單天至尊之伊利沙伯女皇號航空母艦駛過去南海。「嘩,題材好敏感,你想寫乜?」有問題咩,行國際水域自由通道係無公害進入,唔好大驚小怪。「安仔,你想寫0.07勇闖南海,找尋海鮮舫之秘密?」其實半個世紀之前《鐵金剛勇戰魔鬼黨》都有一幕水中大戰。「係,套戲第一個出場之邦女郎正是茱莉·安德絲。」不過,張翁欲言又止︰「世侄,依家係AI時代,倒不如派AI機械人去啦。」大師兄同我收場︰「好啦,你寫個大英帝國AI特務去南海搵驚天秘密之故事,下個星期再講。」又好,咁依家食個包先。