動物研究|汪星人似主人原來有根據

Headlife
更新時間:14:18 2022-08-03
發佈時間:14:18 2022-08-03

唔知大家有沒有在街上見過汪星人同佢主人,望落去感覺好相似?成日話物似主人形,原來狗狗都係!狗狗的神情、性格真係會畀主人影響。

維也納大學教授Dr Iris Schoberl曾搵來132對汪星人及其主人做研究,以觀察行為、量度生理反應及問卷作出評估,睇下主人同狗狗的性格特徵,屬於5大主要性格中哪一項。結果發現,如主人性格比較容易緊張或情緒不穩,狗狗也會如此。如果主人相對放鬆,狗狗也會有相同特質。而不同性別對待壓力同對寵物的方式、態度亦有不同,主人性別同狗狗性別的不同配搭,亦會得出不同結果。例如女主人的狗狗會相對較放鬆,男主人養的狗狗會比女的更為活躍,同性別的主人及狗狗又會較容易互相信任。

此外,唔少主人更會依照自己喜好、品味為狗狗打扮,狗似主人形真係有根有據。英國攝影師就出了本《Do You Look Like Your Dog?》作品集,搵來25對主人同狗狗影相。在照片中見到狗狗無論毛髮、神態都同主人好相似。呢輯另類家庭照,可謂相當搞笑。

圖片來源:網上圖片

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽
https://bit.ly/39AQC3m