元朗好去處|最新便利店主題Party Room 神還原日本Family Mart 設有BBQ+唱K

Headlife
更新時間:17:12 2022-08-03
發佈時間:17:12 2022-08-03

你最掛住日本的是什麼?平價藥妝、表參道靚衫、還是地下鐵的廣播錄音?小編就最掛住Family Mart喇!香港原來都有?

元朗新開的Family Market汽車party room,外型似足日本Family Mart,大大個青白藍招牌同門前的分類垃圾筒,仲有玻璃窗上的食物宣傳海報同日文旗仔,還原度高達90%!一開幕即引起網民熱話,以為真係Family Mart開來香港咁大件事都冇人講,仲誇張到話畀店面呃咗,打算入去買嘢食。Family Market其實是party room,門口打卡度爆燈,入面則有卡拉OK、電視遊戲、小遊戲Box Set等,仲有無酒精飲品任飲,亦有BBQ,party room10人以上就可包場。Family Market 位置隔涉,但勝在前面有大片空地停車場,方便車友之餘,連個停車場都同日本的Family Mart似到十足。

地點:元朗大棠
預約WhatsApp:9553 4182

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽
https://bit.ly/39AQC3m