親子好去處|LEGO 90周年 香港首架樂高雙層巴士免費搭 巨型樂高公仔打卡

Headlife
更新時間:13:58 2022-08-09
發佈時間:13:58 2022-08-09

樂高今年90周年喇!全球迎來不少慶祝活動,香港方面以「香港周圍玩創啲」為主題,推出不同主題活動。必check活動之一,是同活現香港(Walk in Hong Kong)合作的巴士遊,為香港首架樂高主題雙層巴士。

巴士車身同內籠貼滿不同的樂高裝飾,仲有多個不同造型的巨型樂高人仔在巴士上出沒,超可愛!除此之外,亦有以樂高砌成不同造型的擺設,如燒賣、格仔餅、飛行棋等,充滿香港情懷。小朋友同大人都要瘋狂打卡!參加者上車後,會獲發1盒樂高顆粒,可即時發揮小宇宙,同其他人一齊體驗互動拼砌遊戲。

打卡留念的同時,不要忘記仲有巴士旅程,歷時1小時,有不同路線可揀,仲有導遊為大家介紹各區歷史。港島路線會遊走灣仔、中上環一帶;九龍線則可欣賞到清真寺、果欄等特色建築同地方;新界路線則經過大橋、碼頭等大型基建。完成旅程後,參加者可獲發樂高證書,更可免費到指定店舖換領樂高90周年禮品包。第二輪報名聽日(8月10日)開始,唔好錯過呀!

上車地點:太古城中心 / 港鐵天后站 / 朗豪坊 / 港鐵大圍站
舉行日期:8月12日至9月4日
報名:https://bit.ly/3JFPOYU
圖片來源:LEGO

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽
https://bit.ly/39AQC3m