3+4實施|嚴選香港最舒適隔離酒店

Headlife
更新時間:18:36 2022-08-09
發佈時間:18:36 2022-08-09

新消息,今個星期五開始「3+4」檢疫政策將實施,意思係由8月12日起,抵港人士的酒店檢疫隔離日數正式改為「3+4」,三天的酒店隔離、四天的醫學監察,而所謂醫學監察的意思,其實係可以外出的,包括咗乘搭公共交通工具及返工,但卻不能進入食肆、健身室、美容中心等場所。另外,抵港人士在抵港當日及第二、四、六、九日,都需要在機場、酒店或檢測中心等進行核酸測試。好了,姑勿論檢測的措施有多麼繁複,其實對一眾已經兩年幾冇出門嘅香港人嚟講,已經係天大喜訊,立即買機票睇下去邊度玩。

機票買完,酒店又訂完,接下來又係選擇「隔離酒店」既時候,其實第八輪指定檢疫酒店係由即日起至10月31日,如果以目前嘅記錄嚟睇,第七輪檢疫酒店於去年12月31日公布,共有44間酒店,提供約12,500間房間,而預約期限係直至今年7月31日。所以緊接就係第八輪(即目前)的名單,一共有62間酒店列入名單中。所以由第一輪開始,一直見到檢疫酒店的數目不斷地遞增中,提供的客房多咗,訂酒店相對較容易。

如果大家打算暑假快閃一個台北或東京,咁就要快手訂檢疫酒店,目前所剩已好少,當中比較舒適嘅,有以下幾間︰

  1. 位於旺角上海街的香港康得思酒店(Cordis Hong Kong),平均約$1,500一晚,地點都算好,房間景觀開揚,三晚埋單係$4,500,都算係支付得起。
  2. 五星級嘅朗庭酒店(The Langham Hong Kong),客房空間大啲住得舒服少少,園景房由$1,750起,即$5,600蚊左右住三晚,舒服啲,離開時候又方便啲。
  3. 若然大家又再豪得起啲,香港置地文華東方酒店(The Landmark Mandarin Oriental HK)就仍然為大家門常開,$3,600一晚,講明話有兩道菜午餐、三道菜晚餐,在酒店房豪食三晚都冇咩問題丫。

以上幾間酒店,暫時八月份至十月份都仲有位,要訂就要快手啦。至於買咗機票11月或打後嘅朋友,記得密切留意返政府嘅分佈。


查詢︰https://www.coronavirus.gov.hk/chi/designated-hotel.html

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽
立即下載|全新《星島頭條》APP:https://bit.ly/3yLrgYZ