便利店掀預購熱|日本便利店點解咁多服務 香港點解冇

Headlife
更新時間:10:15 2022-09-22
發佈時間:10:15 2022-09-22

唔少人鍾意儲印花換禮品,除咗超市,都會留意便利店換購嘅產品,最近7-11嘅7仔預購系列就推出小熊維尼Keyboard同無線滑鼠,預購價都唔係太貴,分別係$399及$198。另外仲有Kakao Friends及鬆弛熊陶瓷砂鍋等,預購辦法好簡單,網上download個Bar Code帶去俾7-11店員幫你Scan咗佢,付款,然後在指定日期返去同一間門市取貨就得。

要留意返今次Keyboard預購日期係2022年9月21日上午7時起至10月4日,取貨日期則是2022年11月1日上午7時至2022年11月7日。

便利店換禮物咁方便,令人不禁想起,之前响日本嘅便利店都有好多服務,香港始終都係冇,例如「宅急便」(速遞)嘅服務,事實上响香港速遞服務冇人會响便利店搞,原因可能係日本地方大,有好多偏遠村落根本就搵唔到郵局或者速遞公司上門收件,居民開車去便利店相對就更加方便。

另一種香港便利店冇嘅服務就係洗手間啦......又係嘅,香港人點會走去便利店借廁所呢,香港鋪租咁貴,要整一個廁所不如整一個小食部好過啦,借廁所不如入商場啦。

另外,ATM、影印服務、買門票呢啲......香港嘅便利店都係礙於地方太細好難容納呢種機器,而又ATM本身都咁多......完全冇必要增設在便利店入面。所以因為地域及文化差異,香港便利店能夠做嘅已經都唔少,所以唔好再比較太多啦。

不過,小編都係覺得,如果香港嘅便利店,冬天出售關冬煮......咁係會好吸引嘅!

《星島頭條》APP經已推出最新版本,請立即更新,瀏覽更精彩內容:https://bit.ly/3yLrgYZ