得意雜貨|睇得用得唔食得 日本超有創意食物造型雜貨 你最鍾意這個?

Headlife
更新時間:09:00 2022-09-27
發佈時間:09:00 2022-09-27

食物造型收納袋、文具已見慣見熟?以下介紹幾款雜貨,同樣都係食物造型,但唔係普通的收納袋,用途各不同,而且每樣都超級可愛又精緻,好想買返個來用!

大蔥袋
平時去超市買餸,即使帶了環保袋,每次買完大蔥都放唔到落袋,因為大蔥太長了。扭蛋公司tarlin就推出了大蔥專用袋,仲有手挽同側咩兩款,可以安安落落拎大蔥。

昆布毛巾
Felissimo推出的昆布毛巾,100%純棉手感超好,​​毛布濕了之後顏色會變更深更似昆布,難怪成為人氣投票第1名。

生蠔攬枕
攬枕通常是卡通公仔造型,這個生蠔攬枕可謂相當跳tone。​​胖嘟嘟夠飽滿,仲有蓬鬆褶皺裙邊圍住,極之逼真,手感仲非常柔軟舒適,同樣都係Felissimo出品。​​

醬油碟
見到檯上擺滿了食物,食指大動想夾來食?等等先,你肯定眼前的是食物?日本​​玻璃製品品牌ADERIA推出仿真小菜碟及醬油碟,將日本早餐的小菜以圖案形式放入盤中作裝飾,有酸梅、魚乾、秋葵等多款設計,造型栩栩如生,一邊食早餐時一邊望住這些醬油碟,裝飾定真係食物都傻傻分不清楚呀。

炸蝦縮骨遮
炸至金黃香脆,可以用來形容天婦羅,仲可以形容縮骨遮。Felissimo推出炸蝦縮骨遮,金黃絨毛遮套裏面是紅白相間、像極了蝦肉的縮骨遮,由內到外的設計都係一隻炸蝦,超有心思呀。

圖片來源:網上圖片

《星島頭條》APP經已推出最新版本,請立即更新,瀏覽更精彩內容:https://bit.ly/3yLrgYZ