荃灣好去處|30,000呎Play Garden空中樂園重開 9大玩樂設施免費玩

Headlife
更新時間:10:00 2022-09-29
發佈時間:10:00 2022-09-29

荃灣廣場的Play Garden空中樂園,完成翻新後於9月28日正式重新開幕!Upgrade後的Play Garden空中樂園,面積逾30,000平方呎,分為空中彩虹遊玩區、雲下休閒區及主題打卡區3大區域,小朋友可以放電,大人食完飯去散步一樣得。

9大玩樂設施免費玩
空中彩虹遊玩區係小朋友放電之選,設有9大項玩樂設施,包括最受歡迎的8米「彩虹晴空塔」,以及4.8米高的「彩虹秒速滑梯」﹐考膽量又夠刺激。鞦韆、雲上山丘、旋轉繩網陣可訓練手腳協調。仲有動感搖搖雲、大型敲擊管琴「音樂彩虹」、彩虹觸感牆等玩意,小朋友可邊玩邊鍛鍊身體,寓訓練於娛樂。

20隻萌爆動物裝置登場
小朋友可以盡情放電,大人可以盡情打卡。荃灣廣場Play Garden同新加坡知名藝術創作者Jackson Tan及其團隊設計的ART-ZOO藝術動物園合作,打造動物裝置主題打卡活動。活動由10月1日國慶起至11月6日期間舉行,場內將有20隻可愛萌爆動物裝置登場,當中5米高的Bruno Bear最吸睛。之後仲會有更多唔同活動可參加,一於齊齊發放快樂正能量。而另一邊的雲下休閒區,以湖水藍綠色的雲型金屬框線,設計出色調和諧又富層次的雲之隧道,夜晚更有特別燈效,既是休息位又係靚靚打卡位。

地點:荃灣大壩街4至30號荃灣廣場L5
開放時間:10:30am至10pm

圖片來源:荃灣廣場Play Garden空中樂園、新加坡ART-ZOO Facebook

《星島頭條》APP經已推出最新版本,請立即更新,瀏覽更精彩內容:https://bit.ly/3yLrgYZ