深水埗好去處|免費導賞團 參觀全港最大百年歷史關帝廟 二級歷史建築有咩睇?(附報名連結)

更新時間:10:00 2022-10-05
發佈時間:10:00 2022-10-05

深水埗有電器、平食小店、文青cafe,原來仲有個二級歷史建築物。深水埗關帝廟為九龍區唯一供奉關帝的廟宇,亦係香港最大關帝廟,1931年起由華人廟宇委員會管理,已獲評為二級歷史建築物。關帝廟今個月將舉行免費導賞團,市民除了拜神,仲可一邊睇建築一邊聽歷史。

深水埗關帝廟雖沒有確實興建年份,但由建築上寫了「光緒十七年」(即1891年),大概可估計最早期一次重建是在此年,即廟宇起碼已有132年歷史。關帝廟佔地約7,000多平方呎,為兩進式設計,有青磚、石柱建材。正中供奉關帝,左右兩邊為觀音、包公,另奉祀太歲、文昌、朱立大仙等神祇,多件來吸引各階層人士前來參拜。平時入廟就為拜神,今次破天荒有專業導賞員為關帝廟進行詳細介紹、解說,仲可欣賞傳統木刻、東方宗教藝術的細緻,最緊要係免費!有興趣就10月9日前click入呢個網址報名喇!

地址:九龍深水埗海壇街152至162號
參觀日期:10月16日(星期日)
參觀時間:2pm至3pm;3:30至4:30pm

圖片來源:華人廟宇委員會

《星島頭條》APP經已推出最新版本,請立即更新,瀏覽更精彩內容:https://bit.ly/3yLrgYZ