維他奶橙味朱古力豆奶疑滯銷 特價$7六包引熱議 同場加映網民票選10大最難飲飲品

更新時間:19:12 2022-12-07
發佈時間:19:12 2022-12-07

維他奶最近推出橙味朱古力豆奶,有網民發現在良景的惠康以原價$21六包,現時大減價只須$7便有六包,認為「真係幾抵」。不過該網民都好清醒,沒有被價錢「迷惑」,即時上網問大家意見,「唔知好唔好飲呢?有冇人飲過呀?」,最怕「中伏」。

 

即時看網友怎回應?

對於這款新奇口味豆奶,有網民試過大讚「幾好味」,又有人覺得配搭奇怪「未飲只見個名就肚痛」,甚至有人聯想到大家熟悉的橙味朱古力餅,即時看看大家怎回應?

同場加映
網民票選「十大最難飲飲品」

另外早前也有網友在連登發文,票選大家認為「最難飲飲品 」的飲品,以下是十大排名,不知大家認同否?

圖片來源:Facebook@屯門友、網上圖片

《星島頭條》APP經已推出最新版本,請立即更新,瀏覽更精彩內容:https://bit.ly/3yLrgYZ