李辰安 - 抗疫奇緣|辰來之筆

更新時間:03:00 2023-01-31
發佈時間:03:00 2023-01-31

好快又到元宵佳節,近日返工聽埋唔少兩地戀愛之真人真事,今日要同大家分享一下。
黃昏酒聚,一切如常,但係大家好似無乜新鮮話題,可能仲未進入狀態,我就有好多感動人心故事,我問大師兄︰「三年不見,依家見面,你會有乜反應?」銀行偉今天衣着好「士嘜」,原來有內地大客過嚟同佢聚舊,發達啦,呢排中港股市都好熱鬧,我問佢︰「有無飲咗好多茅台?」
  其實我咁大個仔都係飲過茅台兩三次,次次都係同內地朋友有關,不過,銀行偉識埋好多內地富二、三代及留洋深造之士,好少「隊」茅台咁「草根」,而係識得歎絕世紅酒。「辰哥,三年不見,點會有太大反應?地球人都識用視像會議,話之你去到中國太空站咁遠,大家都可以保持聯絡,你估好似上世紀五十年代時代流行曲《三年》咩?」
  「左三年右三年,這一生見面有幾天,橫三年豎三年,還不如不見面。」張翁熟到識背︰「當年我都係聽伯爺播留聲機,呢首歌係李香蘭首本名曲。」我上網一尋,原來係1958年《一夜風流》之插曲,電影改編自俄國名著。「嗱,我就聽過一個『三年』之現代版,某港女生疫前與內地才俊交往,原本約好2020年新春過後,北上見家長……。」大師兄好似唔多耐煩︰「北上武漢見家長呀?有無咁啱呀?」
  好啦,話題無端端畀人打斷,飲酒,無你咁好氣,我問老闆有無茅台,其實係新春講笑,點知佢話有,仲係私人珍藏,我馬上轉軚︰「都係飲開葡國有氣白酒,開住一支飲下先。」港女生準備好之時,武漢出事,原本都想博一博,以為無事啫,好彩無夾硬來,疫情急轉直下,如果見家長,可能會一嘗封城巨變。
  「係囉,大師兄你又點估到真係原來係武漢?」大家都笑,吹水唔抹嘴,有時會撞到正。「辰哥,不如長話短說,呢位故事女主人翁有乜遭遇?唔通又係好似部電影咁,一夜風流之後,變成單親媽媽?」銀行偉好無耐性,故事並非有人意外造人,而係疫情第二年,雙方由濃轉淡,港女士曾經多次掙扎,話之需要隔離十幾廿日都係想去內地搵佢位男朋友,結果,去得一次,去唔到第二、三次,忽然之間,呢位故事女主角覺得,內地與香港原來係那麼近又是那麼遠,想下又想,香港人究竟可唔可以融入內地生活?尤其是由於疫情關係,令兩人分隔兩地,如此這般,某日遇到讀書時之前男友,故事便曲折地發展。
  張翁話,下次可以上去佢Office,有兩支正宗茅台,歡迎大家品嘗。「故事仲未講完,前男友喺英國返到香港,佢話出面世界好Free,好似英國咁,使乜戴口罩,港女士頓時感到大家有共鳴,於是乎自然而然又再一齊拍拖。「安仔,我估下個劇情發展啦,依家故事女主角已經同前男友定居英國,係咪?」
  我唔多好意思窒了大師兄一句︰「估得到咁容易就唔係故事啦。」我懶理大家,食件三文魚先。「安仔,唔通佢同前男友去咗上海?」原來港女士與內地男分手之後,跟前男友去咗新加坡,因為男方公司安排,無得留低香港,但聽講雙方仲未結婚,女生家長好勞氣,猛咁催婚。「安仔,嗰位女主角貴庚?」年齡係女人秘密,不過可以畀少少貼士大家,佢係虎年出世,你慢慢估下,我講呢個故事,可以名為「抗疫奇緣話香江」。