任睇No.1
  • 24º
  • 55%
  • 2024年3月19日 星期二

【Leo Sir出動】 3D地毯可防塵?「真心膠」配合剪裁易清潔

Eric出品的3D汽車地毯,主打度身訂造,保護車廂地台範圍比原廠地毯更廣。不過,3D地毯並非萬能,Eric亦遇過不少客人提出妙問,例如裝上3D地毯是否可以做到無塵效果?「首先,呢張係立體地毯,唔係吸塵機,3D地毯只是更容易打理。」
  3D地毯主要是保護車廂,但亦有客人要求將地毯裝於尾箱。「技術上係做到嘅,可惜尾箱兩側難以固定,無理由去破壞原有尾箱間隔板!」
  面對客人的不同需要,Eric亦會盡可能滿足要求,甚至特別設計出新產品。原來有不少客人都希望可以輕易將地毯取出,方便把灰塵清走,Eric於是設計了新產品「真心膠」,就是一塊安裝在3D地毯上的膠。「搵合適物料都試咗三、四年,配合剪裁,可以讓大家輕易取出沖水去塵。」
文:羅霆鋒

地毯佬E Carpet 香港3D汽車地毯
地址:旺角金雞廣場停車場地庫
電話/WhatsApp查詢:9787 5755


hd