鐵騎搜| 敖嘉年 X 駕駛艙策劃鐵騎之旅 每月一聚搜尋電單車生活樂事

更新時間:09:30 2023-02-01
發佈時間:09:30 2023-02-01

駕駛電單車予人危險之感,皮包鐵玩意嚇壞你我他。之不過當大家與鐵騎族閒聊時,自由自在、無拘無束、盡享me time等的樂趣,又會令人嚮往。駕駛艙特別請來電單車發燒友敖嘉年,用心製作全新影片系列《鐵騎搜》,敖嘉年擔當星級主持策劃不同鐵騎之旅,與鐵騎族搜尋生活樂事,讓你感受鐵騎族的樂活生活與文化。

敖嘉年 X 七仙羽X駕駛艙鐵騎搜大話情人節
敖嘉年 X 七仙羽X駕駛艙鐵騎搜大話情人節

敖嘉年 X 駕駛艙鐵騎搜,每月一聚,約定你 2月8日 3PM ,再次邀請了七仙羽七師傅拍拖出車,傾傾渣男渣女,怎樣為之好情人?壞情人又有冇樣睇?更會教大家情人節送花予女朋友或老婆,有什麼要避忌!敖嘉年 X 七仙羽X駕駛艙鐵騎搜大話情人節,準時開車!一齊搶先預覽啦!

上集花絮:敖嘉年 X 七仙羽X駕駛艙鐵騎搜兔年誰當旺

敖嘉年 X 駕駛艙鐵騎搜,每月一聚,約定你 1月11日 3PM ,邀請了七仙羽七師傅一同出車,大方分享2023年兔年揸車去哪裡行大運!更與嘉年一同去位元堂辦年貨,敖嘉年 X 七仙羽X駕駛艙鐵騎搜兔年誰當旺,準時開車!一齊搶先預覽啦!

足本重溫 >> 《鐵騎搜》|敖嘉年x七仙羽 兔年行運辦年貨 復古BMW R18 超型格有驚喜

敖嘉年 X 駕駛艙鐵騎搜 聖誕環保遊

敖嘉年 X 駕駛艙鐵騎搜12月出發去嘉道理農場,帶大家聖誕環保遊,這次攝製隊更難得有機會闖入歷史以來從未公開拍攝的秘境,一齊重溫花絮啦!

足本重溫 >> 鐵騎搜|敖嘉年聖誕環保遊 電動綿羊仔探遊嘉道理農場

仲有少少時間,現在聽住嘉年同 香港男子組合 DisCover 特別創作的主題曲《搜》,feel住個種鐵騎感覺先啦!

 

 

悄悄話你知,想睇更多敖嘉年訪問內容,以及香港最新最快汽車資訊和玩車心得分享,記得緊貼星島頭條App駕駛艙CAZ、星島日報網站駕駛艙外,facebook和YouTube都可以睇到駕駛艙資訊,喜歡實體版的當然不能錯過《星島日報》駕駛艙和《CazBuyer》雜誌啦!

>> 《駕駛艙》facebook
>> 《駕駛艙》YouTube
>> 《CazBuyer》facebook
>> 《CazBuyer》YouTube

 

 

《星島頭條》APP經已推出最新版本,請立即更新,瀏覽更精彩內容:https://bit.ly/3yLrgYZ