任睇No.1
  • 25º
  • 91%
  • 2024年4月24日 星期三

【聖誕好去處2020】盤點各區聖誕商場特色佈置 留港都可以有歐遊感覺

臨近十二月份,一家人準備迎接聖誕節長假期,無得去旅行嘅情況下唯有留港消費。本地唔少大型商場都有聖誕活動,有唔少聖誕佈置畀香港人打卡影相,止一止旅行癮之餘,唔少地方嘅聖誕佈置都設計得非常靚!






一、The LOHAS九米高聖誕樹 一家大細打卡之選



 



位於日出康城嘅The LOHAS,聖誕前夕就佈置咗一個九米高嘅巨型聖誕樹,而且仲有一個充滿聖誕氣氛嘅小庭院。庭院入面,有聖誕老人辦公室,可以畀小朋友透過玻璃窗,睇下聖誕老人係點準備禮物同回覆小朋友信件。如果小朋友問起聖誕老人嘅故事,家長不妨帶佢地去康城睇下,就唔需要諗到頭都大啦!






另外,11月26日仲會有全港最大間嘅NAMCO喺康城開幕,可以睇聖誕佈置之餘,亦不失為一個小朋友遊樂嘅好去處。






二、青衣城互動光樂裝置 情侶打卡一流



 



如果擔心室內人多擠逼,青衣城嘅聖誕佈置都值得一去,有本地初創企業設計嘅互動光樂裝置,名為「聽風的森林」。「聽風的森林」由110組風動光樂裝置組成,每組裝置都有唔同嘅聲效同燈光,每當有風吹過都會發出風鈴聲,感覺就好似置身於掛滿風鈴嘅森林入面,而且仲有光效,啱晒情侶打卡!






三、1881活化古蹟變歐陸古國 彷如身處冰島小鎮



 



除咗康城同青衣城,位於尖沙咀廣東道嘅1881前身係水警總部舊址,經過翻新同增添聖誕佈置之後,廣場位置有8米高嘅聖誕樹同5米高巨型北極熊公仔,配合聖誕燈飾,令到整個廣場好似異國小鎮一樣。而且舊水警總部嘅建築物,本身都係以英式設計建造,配合聖誕氣氛,非常有冬天歐遊嘅感覺,畀人止一止旅行癮之餘仲可以影相打卡,非常適合一家大細同情侶。






四、中環ifc商場 用AR程式創造屬於自己的聖誕小鎮



 



聖誕佈置固然非常吸引,如果再結合AR擴增實境技術,就可以令到簡單嘅佈置變得生動。中環ifc商場就為聖誕節推出特別活動,訪客可以用AR技術創造自己嘅聖誕小鎮,透過手機將ifc變成自己設計嘅模樣,仲可以錄成短片轉發畀朋友。咁就唔怕同其他人撞背景,完全獨享屬於自己嘅聖誕佈置啦!






五、置地廣場聖誕市集 濃郁歐洲小鎮大街氣氛



 



如果冬天去歐洲旅行,街道上總會有一絲肉桂香味,配上歐陸式傳統建築同埋聖誕氣氛,簡直好似親臨電影世界一樣。中環置地廣場就將室內變成聖誕市集,將商場佈置成歐洲小鎮大街一樣,一排排聖誕樹以及舊式街燈,統統都充滿傳統歐洲味道,唔講仲以為將一條歐洲街道搬入商場,不失為聖誕好去處!




hd