大水坑|擬增渡輪新航線 料年尾啟航 暢玩大尾篤 吉澳 荔枝窩冇難度

Headlife
更新時間:13:28 2022-05-05
發佈時間:13:28 2022-05-05

有冇試過去荔枝窩、吉澳同鴨洲,在馬料水公眾碼頭等到懷疑人生?各位喜歡郊遊的人,而家有好消息!運輸署計劃在馬鞍山大水坑增設新渡輪航線,到時去荔枝窩、鴨洲、吉澳等選擇多了,連去大尾篤都可以搭船,唔使車行吐露港!

運輸現正為吐露港渡輪服務和大眾進行諮詢,新航線在馬鞍山大水坑的沙田 77 區梯台位置開出,即錦泰苑對出的海濱位置,預計會途經大尾篤、荔枝窩、吉澳、鴨洲等地。新航線暫定在星期二及四(包括公眾假期)開出,時間為 9am 在大水坑開出,回程時間約在 5pm 抵達大水坑。如計劃獲批,航線將於今年年尾啟航。

大尾篤有咩玩?
踩單車、BBQ 不在話下,仲有直立板、踏浪艇等水上活動,啱晒坐唔定人士。水上單車有兔仔、鴨仔、天鵝造型,小朋友大愛。喜歡行山亦有選擇,大尾篤家樂徑只有約 1 公里長,45 分鐘內可完成,老少咸宜,仲可以睇到船灣淡水湖同八仙嶺美景。

以直立板深入紅樹林,認識生物多樣性
以直立板深入紅樹林,認識生物多樣性

荔枝窩有咩玩?
臨海而建的 400 年歷史客家圍村,有荔枝窩故事館,展示出傳統客家文化,仲有村民做導賞員,親自帶你遊走百年村落。荔枝窩自然步道長 1.2 公里,貫穿風水林、田野、溪流、白花魚藤林及紅樹林等多種生態環境。

荔枝窩近年更種植了 700 棵咖啡樹,製造港產咖啡豆
荔枝窩近年更種植了 700 棵咖啡樹,製造港產咖啡豆

吉澳 鴨洲有咩玩?
兩個小島相隔只有 15 分鐘船程,為香港聯合國教科文組織世界地質公園。鴨洲以褐紅色角礫岩及海蝕拱而聞名,亦設有鴨洲故事館,認識漁民生活、文化及古跡遺產。吉澳則有天后宮,其外牆、簷頂,以色彩鮮艷的石灣陶瓷和精巧塑像裝飾。參觀完記得要試埋吉澳正宗手打墨魚丸和客家菜。

吉澳、鴨洲相隔只有 15 分鐘船程,大多數人選擇一次過玩晒兩個小島
吉澳、鴨洲相隔只有 15 分鐘船程,大多數人選擇一次過玩晒兩個小島

更多新冠疫情資訊,請到以下專頁瀏覽
按此  https://bit.ly/3JqiBzz