配水庫導賞團|6月1日開放預約夏日團

Headlife
更新時間:15:46 2022-05-16
發佈時間:15:46 2022-05-16

2022施政報告講到明話今年要重點推介本地團,當中有本土價值而又係古迹嘅團,就更加是重中之重的推介,令小編諗起前深水埗配水庫,於是好快又發現,5月3日重啟預約程序之後,5、6月份的團已經火速爆滿了。

壞消息係大家要參觀古迹似乎又要等待,但好消息係......7月份(7月1日至7月30日)期間的導賞團,將於6月1日起接受網上預約,如果大家有興趣,記得記低呢個日子,或者到水務署嘅FACEBOOK專頁,Like咗佢哋個page先,咁就會有第一手嘅消息啦。

除了預約呢個實體團,會由導賞員帶大家走入去配水庫參觀呢個古迹的內部結構之外,佢哋其實都有虛擬導覽服務,只要登入︰https://www.wsd.gov.hk/VirtualTour/index.html 就可以安在家中欣賞到呢個歷史性嘅建築物有咩細節。

預約導賞團查詢︰https://www.waterconservation.gov.hk/tc/ex-sspsr/index.html


更多新冠疫情資訊,請到以下專頁瀏覽
按此  https://bit.ly/3JqiBzz


想睇最新消息,立即 like 頭條日報FB專頁!>>