消暑迎夏日|西貢海景餐廳推介

Headlife
更新時間:20:21 2022-06-17
發佈時間:20:21 2022-06-17

夏日炎炎,真係好想去吹下海風玩下水,而呢個時候好多朋友會選擇入西貢,因為由西貢碼頭坐街渡去附近的小島沙灘玩水,真係好似去咗外國嘅沙灘咁,水清沙幼。完結一天的水上活動,不妨留在西貢吃個海景餐吧。小編推介以下幾間,如果大家打算weekend去,記得預先訂座呀︰

推介一︰泰道 --- 遠離塵囂之選
泰道Thai Dao所在位置是有點偏離市中心,但正因如此,讓它能有遠離煩囂的優點,坐在近海一排餐桌位置,有如置身外國的靚景沙灘餐廳,令整件事變得好Chill好正。
查詢︰https://www.facebook.com/thaidao.saikung/

推介二︰食之劇場 --- 高質日本菜
白沙灣嘅酒店The Pier Hotel房間數目少,對住呢個海景真係冇得輸,就算book唔到間酒店房,其實都可以book餐廳與情人共晉晚餐,餐廳食之劇場Wa-Theater主理高級日本料理,晚餐當然以Omakase為主,價錢約980港元一位起。午餐則比較划算,套餐選擇幾百元有交易,有興趣品嘗高質日本菜不妨一試。
 查詢︰https://www.facebook.com/WATheaterRestaurant/

推介三︰海灣吧 --- 三五知己同享
如果想靜中帶旺,旺中帶靜,在沙下的海灣吧就唔錯,平民價錢,但一樣有海景,尤其天氣好的時候,唔少人會坐近窗甚至坐戶外,由於主理都是Pizza、意粉、西餐類,幾適合同朋友一齊來分享。
查詢︰http://skbeach.com.hk/skbar.html

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽
https://bit.ly/39AQC3m