參加跳繩挑戰|贏大阪Red Bull Box Cart Race體驗

Headlife
更新時間:18:02 2022-06-22
發佈時間:18:02 2022-06-22

跳繩可以keep fit減肥,燃燒脂肪,原來仲有機會贏大獎?原來只需要報名參加由即日起至7月31日舉行嘅「Red Bull Skip to Fit」活動,就有機會同香港嘅運動代表、兩屆世界跳繩錦標賽冠軍何柱霆(Timothy Ho)一齊創造奇蹟。


今次嘅活動,無論有繩或是無繩都可以一齊跳,只要於Jumpr APP或者Tangram SmartRope APP活動網頁內去登記即可!如有Tangram SmartRope繩或是利用Jumpr APP虛擬跳繩的參加者,跳繩成績都會自動上傳至Red Bull Skip to Fit之官方網站成績排名榜內。兩款APP均可將成績轉換成已燃燒卡路里的數字,讓大家可時刻檢察成效,有助改善運動效率。
大會今次嘅目標,係希望在眾志成城下,合力跳足3,498,000下,即跳出等同3,498里,亦即是由香港來回一轉珠穆朗瑪峰的距離。

RED BULL
RED BULL

講下獎品先,成績最理想的參加者可獲得豐富獎品,當中排行榜頭三甲,可獲得日本大板Red Bull Box Cart Race體驗,排行榜頭4-18名獲二獎,由世界跳繩冠軍何柱霆親自教授的跳繩訓練,至於前200名參加者完成跳繩100下即可獲Skip to Fit能量包。
查詢︰https://www.redbull.com/hk-zh/cartoons/skiptofit

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽

https://bit.ly/39AQC3m

想睇最新消息,立即 like 頭條日報FB專頁!>>