暑假好去處|東涌世茂喜來登 2大親子宅度假 農耕X朱古力製作體驗

更新時間:09:00 2022-08-10
發佈時間:09:00 2022-08-10

暑假有咩親子活動?梗係去staycation喇!東涌世茂喜來登酒店推出兩大宅度假套票「喜來農夫住宿計劃」及「夏日出走住宿計劃」,可到農場體驗做一日小農夫,或者參加朱古力大師班體驗,自製親子遊,想在戶外定室內放電都啱玩!

酒店開業兩年,客房新淨又企理
酒店開業兩年,客房新淨又企理

「夏日出走住宿計劃」價錢已包豪華客房1晚住宿、嶼坊雙人自助早餐及自助晚餐,晚餐可品嚐龍蝦、法國即開生蠔、鮑魚、長腳蟹等一系列美食。最吸引是,每位登記入住的客人,均可享用Venchi特地為酒店調配的限定「大嶼山蜂蜜」牛奶味雪糕。住客仲可參加8月舉行、全港首個Venchi朱古力製作體驗班,以傳統工藝製作朱古力,帶走屬於自己口味、獨一無二的意大利朱古力磚,名額有限,先到先得!

房價:$2,700港元起
入住日期:至9月30日
預訂:https://bit.ly/3zMk0gj

「夏日出走住宿計劃」晚餐有多款海鮮任食
「夏日出走住宿計劃」晚餐有多款海鮮任食

另一宅度假套票「喜來農夫住宿計劃」,價錢已包豪華客房1晚住宿、雙人早餐及晚餐。重頭戲當然是1日農場體驗。住客可到梅窩本地農場Winnie The Farm參與導賞及工作坊,體驗耕種樂趣,學習有機種植原理、收割農作物等知識。更可品嚐以新鮮蝶豆花製作的蝶豆花特色飲品,一家大細最啱玩。夜晚可在酒店的中菜餐廳采悅軒,享用雙人低碳套餐,食材都是由本地農場新鮮送到,值得一試。

房價:$2,050港元起
入住日期:至11月30日
預訂:https://bit.ly/3vQwORT

夜晚可到Sunset Grill Bar再嘆返兩杯,配一流海景,Chill到爆
夜晚可到Sunset Grill Bar再嘆返兩杯,配一流海景,Chill到爆

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽
https://bit.ly/39AQC3m