日本自由行|夠唔夠膽挑機?喪玩最高管道滑梯 最長Zipline 2大日本之最

更新時間:18:14 2022-09-23
發佈時間:18:14 2022-09-23

日本終於開放自由行,係時候book機票「返鄉下」!第一時間最想做咩?血拼、食拉麵、去秋葉原行個圈之外,有冇人同小編一樣好想去日本喪玩?日本今年一口氣開了兩個全國之最,分別在東京富士急遊樂場同北海道二世古,仲睇?收工去plan行程喇!

富士急遊樂場 最高管道滑梯Fujiyama Slider
富士急Highland遊樂場今年7月新開了全日本最高、最長的管道滑梯Fujiyama Slider,為去年啟用的靚景展望台Fujiyama Tower的最新玩意。管道滑梯入口設於離地55米的展望台平台,玩家會坐上專用座墊,沿住日本最長的120米螺旋形管道極速滑下,大約20秒就會滑到地面,聽到都覺得刺激。嫌唔夠喉?玩埋浮在半空中的Fujiyama Walk之旅又得。唔敢挑戰最長管道滑梯Fujiyama Slider同Fujiyama Walk,可以去Fujiyama Tower展望台睇富士山靚景,一樣咁正。

網址:https://bit.ly/3R5LBjw

北海道二世古 最長Zipline
北海道二世古同樣在7月新開刺激玩意Hanazono Zip World,Hanazono Zip World除了有亞洲國家少見的大型的Zipline外,仲有全日本最長Zipline設施。Zipline全長2,591米,分為3段不同長度及斜度,ZIP1的Green Zipline,長427米,ZIP2的Red Zipline則長464米。至於最刺激的要數ZIP3 Black Diamond Superfly,全長1,700米,為日本最長單一Zipline,最高滑行時速可達110公里,實在超級刺激。

網址:https://www.hanazonozip.com/

《星島頭條》APP經已推出最新版本,請立即更新,瀏覽更精彩內容:https://bit.ly/3yLrgYZ