韓國|釜山四大必去景點 全韓最大主題樂園 最新空中打卡列車+去埋360°觀景台 平食海鮮市場

更新時間:12:54 2022-11-02
發佈時間:12:54 2022-11-02

韓國7月起已正式允許港人免簽證入境,去韓國旅行唔一定要去首爾,第2大海港城市釜山一樣有好多嘢玩。今次小編為你介紹幾個釜山必去景點,Bookmark定聖誕、新年去玩喇。

最新打卡點空中列車
釜山海雲台的Blue Line Park 2020年正式開幕,新增了復古觀光列車Ocean Train及Sky Capsule彩色小車卡,兩種列車都超IGable。復古觀光列車於地面行駛,車身為海藍及鮮黃色,車廂內則是歐式設計,有點像葡萄牙里斯本的古老列車。而Sky Capsule則興建在全新的高空路軌之上,由尾浦行駛至青沙浦,單程需時約30分鐘。Sky Capsule分為4種顏色,的骰車身超可愛又呃like,比主題公園的觀光列車更吸睛。Sky Capsule沿途唔止可360度欣賞無敵海岸景色,傍晚來搭更可睇到靚日落景,好啱情侶、閨密來。

網址:https://www.bluelinepark.com/

全韓最大最新主題樂園
釜山樂天世界Magic Forest年頭正式開幕,比起首爾的樂天世界要大3倍之多,成為韓國最大樂天主題世界。園內共有6個主題園區,除了首爾樂天世界已有的「Underland」外,「Tinker Falls」、「Rainbow Springs」、「Wonder Woods」、「Joyful Meadows」及「Royal Garden」5大主題區,均是釜山樂天世界獨有全新園區。喜歡刺激的旅人,不妨挑機「Giant Digger」過山車,以每秒27米速度360度地飛越1000米軌道,聽落都膽戰心驚!

網址:https://bit.ly/3zzikHP

札嘎其海鮮市場搵食
釜山最出名、最有規模的搵食市場,非札嘎其海鮮市場莫屬,約3成漁獲都經由扎嘎其魚市場轉運到韓國各地。市場分了海鮮挑選區、乾貨販賣及餐廳區,地方闊落坐得舒服。市場必食係八爪魚、帝王蟹、松葉蟹等,價廉物美。

網址:https://www.bisco.or.kr/jagalchimarket/

最高地標釜山X the Sky 100樓俯瞰海雲台
釜山X The Sky開幕兩年,位於海雲台的LCT Land Mark Tower 98至100層,高度為411.6米,是韓國第2高的觀景台。釜山X The Sky為落地玻璃設計,廣安大橋、釜山港大橋、迎月嶺等盡收眼底,360度俯瞰城市景色,仲有高空光影show。釜山X The Sky更有全球最高Starbucks,韓國Starbucks的周邊產品出名高質,歎啡之餘記得買埋韓版手信。

圖片來源:韓國觀光公社、網上圖片

《星島頭條》APP經已推出最新版本,請立即更新,瀏覽更精彩內容:https://bit.ly/3yLrgYZ