周末好去處|北角匯聖誕恐龍主題活動 1:1三角龍重磅登場 送野餐套票 歎特色pizza

更新時間:10:00 2022-11-22
發佈時間:10:00 2022-11-22

今年香港掀起了恐龍熱潮,繼科學館的恐龍展同海港城的巨龍裝置後,北角一帶都有恐龍出沒!講緊嘅係來緊北角匯將變身成恐龍之都,舉行「十二隻恐龍過聖誕」活動。整個商場都係恐龍蹤影,設多個影相位,除了有聖誕樹、翼龍拱門、3D恐龍壁畫外,仲有1:1彷真三角龍等大家來打卡,連北角匯的維港凱悅尚萃酒店都有恐龍主題staycation,家長同小朋友都唔好錯過!

聖誕主題恐龍裝置
12隻不同品種的恐龍將化身成「聖誕龍」,亮相在北角匯不同地方畀大家瘋狂打卡。25呎高、擁有巨大頸傘的雙脊龍,藏身在奇幻聖誕樹中,你準備好同呢位「聖誕老人」影相未?另一裝置群「龍」拱照賀聖誕,集齊副櫛龍、劍龍、三角龍、甲龍、厚頭龍及人類已知最大飛行動物翼龍,齊齊開恐龍派對!仲有勇闖「龍」門、大小「龍」莊等聖誕裝置。活動期間仲有1:1三角龍重磅登場巡遊,喜歡恐龍的大人、小朋友一定要去捧場!

聖誕「龍」莊Staycation
想唔想與「龍」同眠?香港維港凱悅尚萃酒店聯乘北角匯,推出恐龍主題staycation套票,2人同行入住尊貴海景客房,包The Farmhouse2人早餐之餘,入住客人更可獲贈恐龍杯、恐龍蛋浴鹽球套裝等主題禮品。房內有多組恐龍裝飾及小擺設,畀大家深入體驗「龍莊」的趣味生活。

恐龍野餐日美食套票
唔止影相同staycation,北角匯仲有「親親恐龍野餐日」美食套票可換領,換領內容包括意大利餐廳Giovanni Pina的秋「意」野餐set,或韓式薄餅專家Go Pizza提供的「Go Picnic」,仲送埋精美野餐墊,The Point會員只需電子消費滿指定金額便可獲得。

「十二隻恐龍過聖誕」活動
地點:北角匯1至3期
日期:11月22日至2023年1月2日
時間:10am至10pm

聖誕「龍」莊Staycation
日期:11月11日至2023年1月2日

「親親恐龍野餐日」美食套票
換領日期:11月25日及12月2日

圖片來源:北角匯

《星島頭條》APP經已推出最新版本,請立即更新,瀏覽更精彩內容:https://bit.ly/3yLrgYZ