泰國自由行|曼谷最新商場 哈利波特車站設計極吸睛 廁所打卡位勁浮誇

更新時間:11:00 2022-11-22
發佈時間:11:00 2022-11-22

曼谷出名多商場又多嘢買,最新一個、萬眾期待的Terminal 21 Rama 3 已在10月尾正式開幕,一齊睇下呢個5層高的最新商場有咩玩!

不同主題環遊世界
Terminal 21百貨集團在泰國已有3間大型商場,最新一間就是位於Ratburana河畔區對面的Terminal 21 Rama 3。由拉瑪九世大橋過河7分鐘車程就到,交通方便。Terminal 21的商場,都會將世界各地的特色建築投放到商場中,每層都有不同國家的文化特色擺設,去到泰國都可以「環遊世界」。由地下數起,有加勒比海、英國、意大利、法國等7個不同主題,最呃like的要數G樓的英國區,是為人熟悉的哈利波特主題,搵到通往魔法世界的9¾月台同火車,無論係唔係哈利波特忠粉都要瘋狂打卡。同其他Terminal 21商場不同的是,Terminal 21 Rama 3連洗手間的設計都特別有心思,每層都設不同主題。如粉紅系的法式甜品、有馬騮出沒的「溫泉廁所」,仲有以pizza、酒館做主題的意式鄉村風,連去廁所都要影相打卡?真係好忙呀!

地址:3766 Rama III Rd, Bang Khlo, Bang Kho Laem, Bangkok 10120
營業時間:10am至8pm
網址:https://bit.ly/3EMa61W

《星島頭條》APP經已推出最新版本,請立即更新,瀏覽更精彩內容:https://bit.ly/3yLrgYZ