日本自由行|靜岡縣郊遊遊 住最新Pingu主題房+歎海邊風呂 自製2日1夜小島遊冇難度

更新時間:10:00 2022-11-23
發佈時間:10:00 2022-11-23

人氣卡通角色Pingu企鵝家族,不少人誤以為是來自日本,實情這班笨笨又萌爆的企鵝們是來自瑞士,但在日本爆紅,成功俘虜唔少人的心。繼去年冬天在靜岡縣搞過Pingu主題活動後,今年載譽歸來,將於12月尾繼續在熱海地區、初島舉行新一個Pingu主題活動。交通、飲食、住宿多方面一站式服,處處都離不開Pingu蹤影,一於跟住Pingu去旅行!

第1站:Pingu主題輪船打卡必備
一系列的島上活動環繞住Pingu企鵝家族,由出發那刻已Pingu滿天飛。先乘坐「Pingu號」輪船,往返熱海港及初島港,每30分鐘1班,班次不算疏落。船內擺滿了Pingu裝飾,船身貼滿了Pingu貼紙,超可愛!一落船仲有Pingu特大招牌歡迎你,影唔停手呀!

第2站:Pingu限定餐單
搭完船,梗係要食餐好嘅醫肚。Pingu同島上餐廳ENAK合作,推出多款Pingu造型美食,如咖喱飯、意粉、甜品等。款款都咁可愛,邊捨得食呀?

第3站:Pingu主題房
飲飽食醉係時候check-in,熱海Seaside Spa & Resort有最新的Pingu主題房,聽到都已心花怒放!Resort提供2間限定主題房,分別是熱海及十國峠風格,每房均可容納最多4人。另一主題住宿位於Pica初島Resort,為單幢式獨立屋,對住大海,滿滿的海島風。各房內擺了Pingu圖案攬枕、巨型公仔,入住的客人仲可免費獲得限定禮品1份,內含Pingu冷氣被,超貼心。住宿另一個吸引位係,熱海Seaside Spa & Resort設有溫泉,其大浴場的露天風呂可以睇到海景,玩完1日歎埋溫泉好不過!

第4站:必買周邊商品
島上仲有Pingu Pinga原創商品手信店,有索繩袋、記事簿等雜貨,可以滿足一班忠粉們的血拼慾望。

第5及第6站:Pingu纜車+海邊風呂
唔止輪船,十國峠的高山纜車亦變身成期間限定的「Pingu號」特別版纜車,影相之餘仲可去埋靚景展望台「Panorama Terrace 1059」參觀。2日1夜行程如仲有時間的話,可以去初島的海泉浴「島之湯」歎個海邊溫泉,結束完美的海島精華遊。

活動舉行日期:12月24日2023年2月5日
主題房入住日期:2023年1月13日至4月2日

圖片來源:PR Times、網上圖片

《星島頭條》APP經已推出最新版本,請立即更新,瀏覽更精彩內容:https://bit.ly/3yLrgYZ